Junior dyne hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Mother-love

SpunkenJo skriver:

Det er lidt vigtigt de selv kan "befri sig" fra dynen, fordi den er lidt tungere end en baby.

Ikke at jeg tror hun kan blive kvalt under en juniordyne med den størrelse hun har, for så kalder/græder hun jo inden, meeeen det er en go ting at de er lidt mobile inden man giver dem sådan en stor dyne at tumle med

Hvis ikke hun kaster dynen af sig mens hun sover, eller ligger og bliver kold under babydynen nu, vil jeg nok vente lidt med at skifte. Et tæppe der er større en dynen til at lægge henover hende kan gøre babydynen lidt tungere, og holde lidt mere på varmen, hvis det er fordi du synes hun får luft ind under babydynen

Problemet er nemlig at hun er kold om morgenen. Selvom hun ligger under sin dyne. Hendes ben er iskolde selvom hun ligger med leggins på. Og hun er også begyndt at hoste meget. Men hvis vi f.eks ligger hende i en sovepose ting så får hun det for varmt på ryggen og ligger og sveder helt vildt. Så man næsten kan vride hendes hår. Og det er jo også til at blive syg af nårhun ligger og er genne blødt af sved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

MLT

Emma var kun omkring 3-4 måneder, da vi gav hende en juniordyne. Hun blev ved med at sparke hendes babydyne af om natten, så vi vaglte derfor at skifte, så det blev sværer for hende at få dynen af Jeg ved ikke, hvor lang hun var, eller hvad hun vejede.. 

Anmeld

26. december 2011

Benjamins'mor

Benjamin er 11 mdr og 3 uger, han sover stadig med babydyne, han vejer 9,3 kg og er 74-75 cm.

Anmeld

26. december 2011

Clisolka

michelledam skriver:

Hey
Hvornår fik jeres junior dyne? Alder? Længde? Vægt?
Isabella er lige knap 7 mdr nu og jeg synes hendes dyne er begyndt at være lidt for lille til hende i hendes seng. Hun er ca 74cm lang og vejer omkring 9-10 kg.

Jeg tror Isabella har været omkring 6-7 mrd. da hun fik juniordyne - nu er hun 14 mrd. og sover fint med den. 

Jeg syntes godt du kan begynde at give hende juniordyne på nu, så kan hun rigtigt putte i den 

Anmeld

26. december 2011

Mother-love

Babymor2010 skriver:

Jeg tror Isabella har været omkring 6-7 mrd. da hun fik juniordyne - nu er hun 14 mrd. og sover fint med den. 

Jeg syntes godt du kan begynde at give hende juniordyne på nu, så kan hun rigtigt putte i den 

Ja jeg tænker også at hun bedre ville kunne holde varmen. Synes nemlig at hun har iskolde ben om morgenen. Selvom hun har dyne på. Ogjeggik over til leggins istedet for strømpebukser.

Anmeld

26. december 2011

stm2812

michelledam skriver:

Hey
Isabella er lige knap 7 mdr nu og jeg synes hendes dyne er begyndt at være lidt for lille til hende i hendes seng. Hun er ca 74cm lang og vejer omkring 9-10 kg.

Min pige er 8 mdr og vi skifter også over til en juniordyne i løbet af de næste par uger (skal lige ud og finde en) ,

Synes nemlig at hun får den smidt af sig hele tiden i tremmesengen sådan som hun vender og drejer sig, så for at hun ikke bliver kold om natten vælger vi at gøre det nu.. så efter min mening kan du også sagtens gøre det. Det er jo lidt en vurderingssag. men vil også sige at hvis han vender og drejer sig så kan han sagtens magte det

Anmeld

26. december 2011

Maja_4000

Vi skiftede da Caroline var omkring 7½ måned

Anmeld

26. december 2011

Tona

michelledam skriver:

Hey

Amanda var 8 mdr, men kunne skulle faktisk, set i bakspejlet, have haft den i alt fald en måned før. Jeg ventede fordi jeg var nervøs for at hun skulle få den over sig og ikke kunne komme ud. Men det havde jeg faktisk ikke behøvet at frygte, for hun er jo stor og stærk af sin alder  Jeg har ikke lige barnets bog her med hendes tal i, men mener at da hun var 8 mdr og fik juniordyne vejede hun omkring 10 kg og var nok 75 cm lang sådan ca

Tror sagtens at du bare kan købe den nu.

Anmeld

26. december 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

Hey

villads fik sin junior dyne da han var 7 mdr gammel og det var et godt tidspunkt

Anmeld

26. december 2011

An&Jo

michelledam skriver:

Hey

jeg skiftede til juniordyne da min dreng var ca 6mdr, det passede med at han skulle til at sove i tremmesengen fremfor vuggen, og der var babydynen bare for lille..

i samme omgang skiftede jeg også babydynen ud med en juniordyne i barnevognen, fordi det så os blev koldere udenfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.