Hvor længe sover jeres 1 måned gammel baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Mor til Mike

BigBabyWish skriver:

Hey smukke.

Nu er Liva godt nok lidt over 2 måneder gammel nu, men hun sover stort set også kun om natten.

Hun sover fra kl. 22 til kl. 8-9 i træk, så er hun oppe og få mad og derefter sover hun gerne en 2-3 timer igen.

Men ellers er hun stort set vågen resten af dagen, hun sover måske en times tid om eftermiddagen men ellers er hun vågen.

Oh lyder godt at der også er andre der har vågne baby'er .. Synes det utroligt at de virkelig ikke har brug for mere søvn end det når de er så små.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

PernilleogDennis

Mor til Mike <3 skriver:

Lyder også meget mere normalt :b

Det nu også dejligt at han er vågen så meget, så får man mere tid med ham.. Men synes det utroligt at han alligevel sover så lidt når han ikke er så gammel endnu.. Troede babyer sov mindst 16 timer i døgnet :b

Han holder faktisk storset sit hoved selv uden støtte, støtter ham ikke rigtigt længere.. og han begyndte jo allerede at vende fra mave til ryg da han var under tre uger gammel, så han gør store fremskridt! 

Det kan freya heller ikke endnu. hun kan fra ryg til siden.. Men ikke til maven.. ØV!  hehe... EJ det skal nok komme.. Men man læser bare om alle de små dygtige babyer der er meget yngre end hun er og de kan det allerede.. iiih.. . Jeg ville ønske Freya var mere vågen... Jeg føler jeg går glip af så meget tid med hende...

Føler ikke hun har nok tid til at udvikle sig i.. Jeg kan godt forstå du er glad for han er så meget vågen..

Anmeld

25. december 2011

twinny

Vores drenge har heller aldrig sovet særlig meget om dagen... Det er højest en time af gangen og højest to gange om dagen... Dette sker kun hvis de er ude og gå i barnevognen... Ellers plejer det også at være en lur på max 30 min.

Jeg synes det er vildt hårdt. Jeg når ingenting herhjemme....

De var vågne igår fra kl 8 til klokken 21-22 med en lur på en halv time...  lidt irriterende, når man skal lave masser af julemad og gøre klar..

Anmeld

25. december 2011

dorthemus

Mor til Mike <3 skriver:

Super at andre også har oplevet at deres børn ikke rigtig havde brug for søvn, for synes virkelig det virkede unormalt. 

Kender ALT til din bekymring. Når Runa havde sine halve dage uden søvn så ringede jeg tudende hjem til min mor og hylede i telefonen: hun blir hjerneskadet.....hahaha Min mor sagde sludder hun vil bare ikke gå glip af noget....og sådan er hun stadig, hehe

Anmeld

25. december 2011

Tvillingemor80

Mor til Mike <3 skriver:

Lyder også normalt, desværre sover Mike slet ikke så meget, og har aldrig gjort.. 

Han er sikkert bare i fuld gang med at opdage verden .. måske begynder han at sove lige pludselig.. Ellers gå nogle lange ture med ham hvor han falder i søvn, måske det kan få noget rytme i ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.