Hvor mange går egentlig omkring lægen først? (Mylicon)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Jeg spurgte min SP først Det er jo et håndkøbsmiddel og rimelig bivirkningsfrit og derfor ret harmløst. Men jeg havde det personligt bedst med lige at lade den gå gennem min SP, før jeg gav det til Rose

Jeg fik det anbefalet ved lægen, da tøsen var blevet vaccineret... Har det allerbedst med at vende det med lægen eller sp... Hvis sp ikke kender produktet og ikke kan svare på det 100% og hun gerne vil have jeg går jeg til lægen og får snakket om det, så gør jeg også det... 

Jeg vil helst have et "Ja det er i orden" fra en fagperson der kender til produktet før jeg køber det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Vil selvfølgelig også bruge det, det hvis sp siger god for det, og går heller ikke til lægen bagefter, jo hvis sp gerne vil have jeg lige vender det med lægen, fordi hun f.eks ikke har hørt om produktet før... 

Jo, synes også det er lidt forskelligt alt efter hvilke ting man snakker om, til de små, desideret medicin vil jeg ikke, hvor håndkøb, er en vurdering, feks dråber, vitaminer osv er jeg det mindste i tvivl spørger jeg læge eller SP inden jeg giver det

Anmeld

26. december 2011

Victoriasmor88

Jeg kontakter altid lægen først, også selvom jeg selv læser til sygeplejerske Håndkøb eller ej, så er det en baby vi snakker om. Jeg synes det er noget andet hvis man føler for at prøve noget på sig selv 

Anmeld

26. december 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Mylicon hjælper her sådan nogenlunde...  

Jeg snakkede med lægen først før jeg købte det... 

Heheh.. Vi har aldrig haft brug for det.. For de har aldrig haft problemer med maven... Så der har vi virkelig været heldige..

Anmeld

27. december 2011

Nessie

Jeg går altid til lægen først med sådan noget.

Faktisk fik Daniel Laktulose pga. forstoppelse, da han var 5-6 uger, men vi gik hurtigt til akupressur med ham i stedet for, kunne ikke lide at fylde medicin på sådan en lille baby

Anmeld

27. december 2011

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Jeg har det altid sådan jeg giver ikke mine børn noget før jeg har snakket med lægen eller vagtlægen... Jeg har det bare slet ikke godt med at bare give mit barn uden information om at det er i orden... 

Jeg har læst og hørt rundt omkring at mange bare bruger f.eks Mylicon uden at snakke med lægen først... 

Hvis du nu stod i en situation og ikke anede og du var blevet anbefalet Mylicon f.eks, ville du så bare købe det og bruge det uden at have snakket med lægen? 

Det er bare ren nysgerrighed om Mylicon... 

mener faktisk at det var min læge der gav os et stykke papir der stod mylicon på da vi var til 5 ugers undersøgelswe fordi at han havde svært ved at komme af med prutterne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.