Hvor mange går egentlig omkring lægen først? (Mylicon)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Mira0911

Jeg har det altid sådan jeg giver ikke mine børn noget før jeg har snakket med lægen eller vagtlægen... Jeg har det bare slet ikke godt med at bare give mit barn uden information om at det er i orden... 

Jeg har læst og hørt rundt omkring at mange bare bruger f.eks Mylicon uden at snakke med lægen først... 

Hvis du nu stod i en situation og ikke anede og du var blevet anbefalet Mylicon f.eks, ville du så bare købe det og bruge det uden at have snakket med lægen? 

Det er bare ren nysgerrighed om Mylicon... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Miss T

I det hele taget er det godt at vende babys indtag af medicin med en læge, det er min mening. De er trods alt fagfolket og ved bedre end os andre lige hvad det angår.

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

Miss T skriver:

I det hele taget er det godt at vende babys indtag af medicin med en læge, det er min mening. De er trods alt fagfolket og ved bedre end os andre lige hvad det angår.

Lige præcis... 

Jeg vendte det også med lægen med det samme han sagde at den mindste havde kolik... 

Hvor en i familien havde sagde til mig, køb det dog uden at snakke med lægen... NO WAY.... 

Anmeld

25. december 2011

Miss T

Mira0911 skriver:

Lige præcis... 

Jeg vendte det også med lægen med det samme han sagde at den mindste havde kolik... 

Hvor en i familien havde sagde til mig, køb det dog uden at snakke med lægen... NO WAY.... 

Ja det er der jo nogen der gør, men jeg vil nu hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt. De sidder der for det samme.

Anmeld

25. december 2011

twinny

Da jeg havde snakket med folk om laktoluse og ACD-dråber, ringede jeg til lægen. For at høre om han havde nogle ting og sige om det....

Jeg har aldrig prøvet Mylicon... Men nej, jeg vile altid ringe til lægen inden jeg giver mine drenge noget....

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

Miss T skriver:

Ja det er der jo nogen der gør, men jeg vil nu hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt. De sidder der for det samme.

Ja har det på samme måde... Hellere spørge først end bare at prøve sig frem uden nogle ord fra lægen... 

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

twinny skriver:

Da jeg havde snakket med folk om laktoluse og ACD-dråber, ringede jeg til lægen. For at høre om han havde nogle ting og sige om det....

Jeg har aldrig prøvet Mylicon... Men nej, jeg vile altid ringe til lægen inden jeg giver mine drenge noget....

Mylicon hjælper her sådan nogenlunde...  

Jeg snakkede med lægen først før jeg købte det... 

Anmeld

25. december 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Jeg har det altid sådan jeg giver ikke mine børn noget før jeg har snakket med lægen eller vagtlægen... Jeg har det bare slet ikke godt med at bare give mit barn uden information om at det er i orden... 

Jeg har læst og hørt rundt omkring at mange bare bruger f.eks Mylicon uden at snakke med lægen først... 

Hvis du nu stod i en situation og ikke anede og du var blevet anbefalet Mylicon f.eks, ville du så bare købe det og bruge det uden at have snakket med lægen? 

Jeg har givet mylicon til min søn, og fik det anbefalet f min SP, og når hun havde anbefalet det, gik jeg ikke derefter til lægen, sådan har det også været med de andre ting hun har anbefalet af feks creme mod rød numse. svamp eller lignende

Anmeld

25. december 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Jeg spurgte min SP først Det er jo et håndkøbsmiddel og rimelig bivirkningsfrit og derfor ret harmløst. Men jeg havde det personligt bedst med lige at lade den gå gennem min SP, før jeg gav det til Rose

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

Jeg har givet mylicon til min søn, og fik det anbefalet f min SP, og når hun havde anbefalet det, gik jeg ikke derefter til lægen, sådan har det også været med de andre ting hun har anbefalet af feks creme mod rød numse. svamp eller lignende

Vil selvfølgelig også bruge det, det hvis sp siger god for det, og går heller ikke til lægen bagefter, jo hvis sp gerne vil have jeg lige vender det med lægen, fordi hun f.eks ikke har hørt om produktet før... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.