Fisher Price play & dance puppy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

meem

Hailiesmom11 skriver:

Vores datter har også fået en og den kan man også høre mekanikken bevæge sig når den danser... tror bare det er sårn..

Synes bare det siger voldsomt højt :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

meem

Wimmie skriver:

Åh, vi har også fået én - og jeg synes den er hæslig 

Jeg ved godt den er købt til Mila og "heldigvis" går der 9 måneder før hun kan tage den i brug, men nøj hvor jeg frygter at hun får smag for den slags legetøj; jeg kan virkelig ikke fordrage Fisher-Price 

Men hva' - hvis hun kan lære af den og bliver glad for den, så er det vel det vigtigste...har godt nok overvejet at bytte den til noget andet, men vi fik den af svigerforældrene... 

Altså jeg har ikke problemer med Fisher Price legetøj generelt.. Men denne er jeg godt nok skuffet over.. Den er pakket ud og taget i brug af pigerne, men den bliver da sat på værelset og IKKE i vores stue

Anmeld

25. december 2011

meem

4kløver skriver:

Lort lort min har dem begge og Syndes det er penge ud af vinduet

Har ikke noget imod den første udgave af den.. Min ældste datter har den og forguder den.. Men den her danseting... Den er da r*v og nøgler

Anmeld

25. december 2011

Mother-love

Vi stod og kiggede på den. Men vi valgte og købe den gamle model. Da jeg synes at den larmede mega meget i mekaniken og den var ret ustabil synes jeg. Så vi har bare den alm. Og Isabella elsker den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.