Fisher Price play & dance puppy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. december 2011

meem

Vores datter har været så "heldig" at få denne i julegave.. Men HOLD DA OP! hvor den larmer når den bevæger sig ... !!

Vi kan slet ikke hører hvad den siger medmindre vi skruer lydniveauet op på det højeste... Så nu tænker vi lidt om det er meningen den skal sige sådan eller om der er noget galt med den ??

Nogle der har nogle erfaringer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Ryberg

vores kan ligge på sofaen/gulvet og bare gå i gang af sig selv.. den er pisse irriterende.. og vi har også skruet ned for den..

det er lidt træls ved os at den er så "følsom", da den ikke synger en sang færdig før den hopper videre til næste, næste, næste... selvom man næsten ikke rører ved den..

vi har kun dårlig oplevelse med den..

Men lasse er glad for den - og det er det vigtigste

Anmeld

25. december 2011

meem

KittyGirl skriver:

vores kan ligge på sofaen/gulvet og bare gå i gang af sig selv.. den er pisse irriterende.. og vi har også skruet ned for den..

det er lidt træls ved os at den er så "følsom", da den ikke synger en sang færdig før den hopper videre til næste, næste, næste... selvom man næsten ikke rører ved den..

vi har kun dårlig oplevelse med den..

Men lasse er glad for den - og det er det vigtigste

vores er som sådan ikke følsom.. den larmer bare så voldsomt når den bevæger sine arme.. Gør jeres også det ?

Anmeld

25. december 2011

Ryberg

meem skriver:

vores er som sådan ikke følsom.. den larmer bare så voldsomt når den bevæger sine arme.. Gør jeres også det ?

ååhh din er en dance puppy.. vi har kun den der bare er bamse og synger når man rører den forskellige steder....

Dance Puppy har jeg ingen erfaring med

Anmeld

25. december 2011

meem

KittyGirl skriver:

ååhh din er en dance puppy.. vi har kun den der bare er bamse og synger når man rører den forskellige steder....

Dance Puppy har jeg ingen erfaring med

nåårh for den da

Storesøsteren herhjemme har også den anden hvor man kan trykke alle steder og ja den er meget følsom !

Anmeld

25. december 2011

MyLove E

På den anden bamse kan man  skrue ned på bagsiden.. Men ved ikk om man kan på den her..

Anmeld

25. december 2011

Hailiesmom11

Vores datter har også fået en og den kan man også høre mekanikken bevæge sig når den danser... tror bare det er sårn..

Anmeld

25. december 2011

Wimmie

meem skriver:

Vores datter har været så "heldig" at få denne i julegave.. Men HOLD DA OP! hvor den larmer når den bevæger sig ... !!

Vi kan slet ikke hører hvad den siger medmindre vi skruer lydniveauet op på det højeste... Så nu tænker vi lidt om det er meningen den skal sige sådan eller om der er noget galt med den ??

Nogle der har nogle erfaringer ??

Åh, vi har også fået én - og jeg synes den er hæslig 

Jeg ved godt den er købt til Mila og "heldigvis" går der 9 måneder før hun kan tage den i brug, men nøj hvor jeg frygter at hun får smag for den slags legetøj; jeg kan virkelig ikke fordrage Fisher-Price 

Men hva' - hvis hun kan lære af den og bliver glad for den, så er det vel det vigtigste...har godt nok overvejet at bytte den til noget andet, men vi fik den af svigerforældrene... 

Anmeld

25. december 2011

4kløver

Lort lort min har dem begge og Syndes det er penge ud af vinduet

Anmeld

25. december 2011

meem

Tauf skriver:

På den anden bamse kan man  skrue ned på bagsiden.. Men ved ikk om man kan på den her..

Jo man kan sagtens skrue ned for den.. Men mekanikken i den larmer så meget at du ikke kan hører hvad den siger medmindre den er skruet op på højeste :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.