Jeres bedste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Miss T

To dejlige nye hovedpuder og en telefon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Ciss

Jeg tror, jeg har haft den bedste juleaften nogensinde.

Min mand var her og vi havde en fin aften sammen. Bare det er guld værdt! (Vi har haft et meget vanskeligt år sammen). Og vores to børn havde en fantastisk aften, og der var en god tone i mellem dem hele vejen, og de deltes om alt deres nye legetøj, og det var så dejligt at være med til!

Der var ingen specielle gaver bare til mig, men af vores fælles gaver vil jeg sige, at et gavekort til biografen stort nok til at vi kan se flere film sammen er noget, jeg sætter ekstra pris på.

Nu er ungerne i gang med alt det nye legetøj og hygger sig rigtig.

Hvor er det dejligt, når det er jul!

Fortsat glædelig jul til jer alle!

Anmeld

25. december 2011

henh01

Åhh det er svært at pege ud..

Jeg fik et ravherte i guldkæde af mine forældre og det er jeg meget glad for.. Det symboliserer lidt min fortid med mine morforældre der boede tæt ved stranden og som altid gad brige flere timer med mig i jagten på en klump rav.

Af kæresten fik jeg en lækker vinterjakke fra scoot (IKKE en pilot jakke og jeg er også forskånet for risras mærket. haha)

Af min datter fik jeg 2 æsker hun havde malet og pyntet og af min søn fik jeg hans håndaftryk.

Udover de udpegede gaver fik jeg Ilse Jacobsen sokker, thomas buttenschøn cd, cremer, lagkagefad, jeans, ponsho, 2 global knive, bodum el kedel og karafel, gavekort til inspiration.

Anmeld

25. december 2011

Kloster

Min bedste gave i år er en Octopus Taske (sætter lige et billede ind) Men jeg synes, den er alt for stor. Havde ønsket mig modellen mindre (sætter også billede ind   ) Men jeg er så glad for, jeg får sådan en taske.

Ellers har manden og jeg fået middag for 2, vi har alle 5 fået dyne og puder. Jeg har fået en keramiknisse og et malet billede fra Mads. Fik lækker pudder, eyeliner og øjenskygge fra Nilens Jord (øjenskygge skal byttes pga jeg har en i forvejen. Og fik en cykelkurv.

Rigtig gode gaver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. december 2011

Rosa

En hue som min kæreste selv har strikket 

Anmeld

25. december 2011

hekran

Jeg skal vist lige skovle min underkæbe op fra gulvet igen! Det er da godt nok nogle vanvittig dyre gave I får allesammen!  1000vis af kroner!....... målløs!

Vi giver ikke længere til søskende, men du til deres børn. Vi er 5 søskende på hver side der hver har 3 børn, så det går lige op for os. 

Jeg fik en halskæde fra mine forældre, et par glas fra mine svigerforældre, en bluse fra min svigerinde, chokolade fra en veninde og et par bukser fra min mand. Bukserne er klart den bedste gave!!!

Anmeld

25. december 2011

MorEllen

Glædelgi jul
Jeg er såå glad for de gaverne jeg har fået. Har fået en parfyme der hedder Lollita Lempica og som jeg leeenge har kigget efter. Den findes åbenbart ikke i danske parfumerier, men min mand fandt den endelig på nettet Også fik jeg et lækkert blødt halstørklede, en fancy blender, digital køkkenvægt, flere forskellige sorter lækker kaffe med dertilhørende lækker chokolade, et stilig 70'er billede til køkkenet, en hel serie med figurer fra Wiilow tree som jeg samler på og gavekort til Stereo studio.

Lillepigen fik kun åbnet to gaver inden hun faldt i søvn, så der ligger en pen bunke med uåbnede gaver vi snart skal tage hul på.. hun skal lige vågne fra formiddagsluren. Moren er sååå spent

Anmeld

25. december 2011

FrkLarsen

Først og fremmest: Rigtig god bag-jul til jer alle  

Og nu vil jeg høre: hvad er den bedste julegave I har fået? Jeg kan selv starte: Min bedste gave var et lækkert Burberry halstørklæde jeg fik af min mand  

Derudover fik jeg: en dejlig sweater, et æggebærger, et gavekort til Ønskebørn på 1000 kr., et gavekort til H&M på 500 kr., 2 håndklæder, en pande, 4 irish coffee glas og så en lille malet æske som min søn har lavet i børnehaven Den er så fin... Jo, og så mangler vi en gave fra min mands farmor, den skal vi selv hente, men der plejer vi at få mellem 1000 og 2000 kr. hver, ja, oftest 6000 i alt!

Men egentlig var den største gave at se min dreng på 3 blive så glad for sit legetøj... Og føler egentlig også at alt det han fik var til mig. Det bliver man lige så glad for og hold da op, han fik meget! 

Nå, jeres tur

Den bedste gave vi fik var et gavekort til jensens bøfhus til en middag for 2, på 500kr.

Der står i gavekortet at det er incl pasning af vores datter, så min kæreste og jeg kan få en aften ude alene .

Ellers har jeg fået en masse fra rosendahl, gavekort, tøj osv 

OG... En æggekoger  jeg lære aldrig at koge blødkogte æg efter 1000vis af forsøg. 

Anmeld

25. december 2011

Zibi_84

Jeg fik et smukt armbånd af min mand og mange andre gaver... Men den bedste gave af dem alle, var at alle mine 4 søskende var samlet hos vores forældre, med kærester, mænd/koner og børn og der var "næsten" ikke noget negativitet, men ren glæde og kærlighed det var ubetinget den bedste julegave

Anmeld

25. december 2011

Muffin_girl

Camulla skriver:

Først og fremmest: Rigtig god bag-jul til jer alle  

Og nu vil jeg høre: hvad er den bedste julegave I har fået? Jeg kan selv starte: Min bedste gave var et lækkert Burberry halstørklæde jeg fik af min mand  

Derudover fik jeg: en dejlig sweater, et æggebærger, et gavekort til Ønskebørn på 1000 kr., et gavekort til H&M på 500 kr., 2 håndklæder, en pande, 4 irish coffee glas og så en lille malet æske som min søn har lavet i børnehaven Den er så fin... Jo, og så mangler vi en gave fra min mands farmor, den skal vi selv hente, men der plejer vi at få mellem 1000 og 2000 kr. hver, ja, oftest 6000 i alt!

Men egentlig var den største gave at se min dreng på 3 blive så glad for sit legetøj... Og føler egentlig også at alt det han fik var til mig. Det bliver man lige så glad for og hold da op, han fik meget! 

Nå, jeres tur

God BAG JUL

Sikken en masse dejlige gaver du har fået Og glæden ved at se din søn glad, gør bare det HELE så meget bedre ....  

Jeg fik en masse fantastiske ting.. Af kæresten fik jeg et sleek and curl jern + et gavekort til et par valg fri bukser, top og en "fin" trøje Så det smeltede mit hjerte, eftersom jeg er totalt fattig på SU.! 

Og Ellers fik jeg eva trio hvidvin og vand glas.. En stavblender, 2 sæt sengetøj, en suppe terrin, eva solo bord skåner, hjemmestrikkede sokker og håndklæder til køkkenet, 2 * matas gavekort, et stegepipettesæt og et par støvler.. Plus et gavekort til baresso.. Fra min søde søster der ved jeg elsker kaffe.. Og et georg jensen jule ophæng, og en stor pakke hjemmelavede dessert flødeboller fra frellesen .. HAPS..

Så en masse lækre ting.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.