Jeres bedste julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Camulla

Først og fremmest: Rigtig god bag-jul til jer alle  

Og nu vil jeg høre: hvad er den bedste julegave I har fået? Jeg kan selv starte: Min bedste gave var et lækkert Burberry halstørklæde jeg fik af min mand  

Derudover fik jeg: en dejlig sweater, et æggebærger, et gavekort til Ønskebørn på 1000 kr., et gavekort til H&M på 500 kr., 2 håndklæder, en pande, 4 irish coffee glas og så en lille malet æske som min søn har lavet i børnehaven Den er så fin... Jo, og så mangler vi en gave fra min mands farmor, den skal vi selv hente, men der plejer vi at få mellem 1000 og 2000 kr. hver, ja, oftest 6000 i alt!

Men egentlig var den største gave at se min dreng på 3 blive så glad for sit legetøj... Og føler egentlig også at alt det han fik var til mig. Det bliver man lige så glad for og hold da op, han fik meget! 

Nå, jeres tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Peanut

Camulla skriver:

Og nu vil jeg høre: hvad er den bedste julegave I har fået? Jeg kan selv starte: Min bedste gave var et lækkert Burberry halstørklæde jeg fik af min mand  

Derudover fik jeg: en dejlig sweater, et æggebærger, et gavekort til Ønskebørn på 1000 kr., et gavekort til H&M på 500 kr., 2 håndklæder, en pande, 4 irish coffee glas og så en lille malet æske som min søn har lavet i børnehaven Den er så fin... Jo, og så mangler vi en gave fra min mands farmor, den skal vi selv hente, men der plejer vi at få mellem 1000 og 2000 kr. hver, ja, oftest 6000 i alt!

Men egentlig var den største gave at se min dreng på 3 blive så glad for sit legetøj... Og føler egentlig også at alt det han fik var til mig. Det bliver man lige så glad for og hold da op, han fik meget! 

Nå, jeres tur

Min bedste gave var et par af mine yndlingsslanger fra min mand 

Derudover fik jeg:

En indendørs bordgrill, en knivblok, en kalender med billeder fra året der gik, og penge 

Glæd'lig bagjul 

Anmeld

25. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Camulla skriver:

Nå, jeres tur

Den bedste gave vi fik var et hotel ophold inkl det hele, kun til ruben og jeg. Inkl pasning af frederic den weekend og inden at lillepigen kommer ud...

Vi har aldrig været alene afsted siden vi fik frederic og han er over 3 år idag, dertil er der ingen der har passet ham ud over os selv og så dp/bh.

Dertil fik vi gavekort jysk - h&m og jack/jones.

Frederic fik en del flexi trax baner - bruder traktor (så er han oppe på 40 forskellige bruder ting) - puzzle spil - brio togbane ting - løbehjul - wakie'r mm.

Lillesøster i maven fik 2 lamper til sit værelse og et fluenet.

Anmeld

25. december 2011

Laulund87

Jeg fik så mange fine gaver!

Min datter har lavet en glasplade hvor der er tegnet med noget specielt, og så står der to lys på pladen

Så har jeg fået noget lækkert hudpleje fra bedsteveninden (Frøken J herinde)

Men alle gaver er bare lige i øjet så det er dejligt

Anmeld

25. december 2011

anynom

Den bedste gave jeg fik i år var en Kenwood køkkenmaskine Har ønsket mig en i nogle år nu, men de koster jo bare kassen

Anmeld

25. december 2011

bullerbassen

Glædelig julMin bedste julegave var en iPad ...Billeder drengene har lavet Tallerken Silas har malet ...Børnene fik en masse gode gaver

Anmeld

25. december 2011

Moar2011

-de bedste julegaver var de 2 jeg fik af min kære mand . - en bil spargris som et symbol på at jeg snart skal tag kørekort, hvor der deri var de sidste par 1000kr til kortet .. + jeg fik margurit øreringe som der høre til den margurit fingering jeg fik i fødselsdagesgave af ham

Anmeld

25. december 2011

Silas&Mille

Glædelig Jul alle sammen.

Synes ikke jeg kan pege en bestemt gave ud. Har kun fået noget jeg havde ønsket mig + et par ting som jeg helt sikkert kan bruge.

Men den største gave var nok at se Silas (11½ måned) pakke hans gaver ud, han var SÅ fascineret af at der var noget inden i papiret 

Jeg selv har fået: Bezzerwizzer 2010 udgaven, ny trådløs HP printer, en trøje+tørklæde, 2 sæt margrethe skåle med låg (et sæt sort og et sæt lime farvede), George Jensen julepynt, Deisel parfyme. 

Kæresten og jeg har også fået fælles gaver: Stelton ovnfast skål med 'bordskåne'-pose til, badevægt, Scanpan Pande.

Nogle lækre gaver hvor kun trøjen og tørklædet skal byttes, da det ikke lige er noget for mig.

Der er sikkert et par gaver mere, men har slet ikke overblik over alle gaverne endnu 

Anmeld

25. december 2011

ledermus

min bedste gave i år var en halskæde med med små figurer bl.a. et hjerte hvori der står Mor

Anmeld

25. december 2011

Camillee

Glædelig jul allesammen!

puha den er svær, for har har fået mange gode gaver.
bla, fik vi en ny printer, make up fra nilens jord og hjemmelavede ting (:

men er særligt glad for den medaljon jeg fik af min elskede mand, 
med plads til billeder af vores børn <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.