Er min dreng enten tosset eller har han humor ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Laulund87

Toshiba skriver:

ja  nu kan jeg ikk se det

Haha det var godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Arhh slap dog ag, man kan også overfortolke ikke Giv dog TS lidt mere credit end at hun ikke giver hendes søn nok opmærksomhed

Til TS: Han har bestemt humor

det behøver da ikke være at hun ikke giver ham nok...men børn kan godt lide at få opmærksomhed.

Anmeld

26. december 2011

Laulund87

mor:) skriver:

det behøver da ikke være at hun ikke giver ham nok...men børn kan godt lide at få opmærksomhed.

Øhh ja selvfølgelig, hvilket barn kan ikke det? Det behøver da ikke betyde at der er noget galt med ham

Anmeld

26. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Øhh ja selvfølgelig, hvilket barn kan ikke det? Det behøver da ikke betyde at der er noget galt med ham

det jeg prøver at sige er ikke hvorvidt det er positivt eller negativt. men det er da et billede drengen nok ikke vil synes er så sjovt er på nettet om 2 år. og man ved ikke hvem der er eller bliver bruger herinde (nabo, mor til en klassekammerat osv. )

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Toshiba skriver:

så lidtda... ja  han er en sjov gut

Det må man sige

Anmeld

26. december 2011

jydeinden

mor:) skriver:

det jeg prøver at sige er ikke hvorvidt det er positivt eller negativt. men det er da et billede drengen nok ikke vil synes er så sjovt er på nettet om 2 år. og man ved ikke hvem der er eller bliver bruger herinde (nabo, mor til en klassekammerat osv. )

helt ærligt man kan da også pakke sine børn lidt for meget ind i vat.. hvis ts selv synes det er et sjovt billede og hun er glad for det så er det da det vigtigste.. Jeg kunne forstå hvis der var tale om billeder som gik over grænsen for hvad der var lovligt.. men så længe at ingen herinde må formodes at vide hvem ts irl så kan jeg vitterligt ikke se problemet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.