Er min dreng enten tosset eller har han humor ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

jydeinden

mor:) skriver:

og det er så derfor jeg ikke synes de billeder burde ligge på nettet...

kan nu ikke helt se problemet i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Mira0911

HUMOR helt klart... 

Anmeld

25. december 2011

dorthemus

Jeg synes faktisk ikke det er i orden at lægge den slags badebilleder ud af sit barn...slet ikke når han er så stor. Det er en offentlig side.

Anmeld

25. december 2011

Toshiba

jydeinden skriver:

kræver vel at personen kender ts´s brugernavn, ellers falder man ikke bare lige over de billeder.. og kan helt ærligt ikke se problemet.. hvis ts´s barn skulle blive drillet pga de billeder så blev han det nok alligevel uanset hvad

helt korrekt..

han ER en "pause-klovn" også andre steder - så tror de færreste der kender ham vil blive overrasket *GG*

Anmeld

25. december 2011

B&J

hihihihihihihi god humor

Anmeld

25. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
dorthemus skriver:

Jeg synes faktisk ikke det er i orden at lægge den slags badebilleder ud af sit barn...slet ikke når han er så stor. Det er en offentlig side.

er helt enig. han er jo 12 år. og han når snart den alder hvor sådan nogle ting er pinlige.

Anmeld

25. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

kan ikke forstå hvorfor det bliver set som humor... han er 12 år...virker mere som et barn der søger opmærksomhed...

Anmeld

25. december 2011

Toshiba

kan ikke forstå hvorfor det bliver set som humor... han er 12 år...virker mere som et barn der søger opmærksomhed...

han får fint med opmærksomhed - men tak for dine antagelser uden at kende os

Men oki - kan forstå man ikke må lave sjov som 12 årig.... men det gør vi nu her - meget endda

Anmeld

25. december 2011

Laulund87

Arhh slap dog ag, man kan også overfortolke ikke Giv dog TS lidt mere credit end at hun ikke giver hendes søn nok opmærksomhed

Til TS: Han har bestemt humor

Anmeld

25. december 2011

BellaT

Ha Ha, pænt tosset er han ihvertfald! På den sjove måde.

Meeen, jeg ville aldrig lægge sådanne billeder på nettet. De kan findes på nettet for evigt.

Men er det normalt for ham at være "klassens klovn", så ville billederne vel heller ikke være en overraskelse for nogen, hvis de skulle komme i omløb. Er han derimod en stille dreng der ikke forventes at gøre sådan, så kunne det blive pinligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.