Juleaften med kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

Dot D

Miin mand og jeg fejrede først julen sammen, da vi fik vores første barn, så de første 8 år af vores forhold, var vi ikke sammen juleaften. Det gik fint, for så var vi sammen både 1. og 2. juledag med henholdsvis min og hans familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

FamilenStorm

Barnepigen skriver:

Hej piger. 

Her de sidste par dage op til juleaften har jeg gået og tænkt på noget. Hvornår vil min kæreste og jeg enlig kom til at holde jul sammen. Vi har ingen børn sammen og har været sammen i 8 måneder så forholdet er stadig nyt, men har snart kendt hinanden i 1 år. 

Han er 18 og jeg er 17, så næste jul vil vi være 19 og 18.
Har tænkt på om vi skal holde jul sammen næste år, ved ikke hvad svigerforældrene eller mine forældre ville sige til det. Hvis jeg skulle holde jul ved ham vil det nok være lidt mærkelig fordi jeg altid har holdt jul sammen med min forældre og lillesøster + noget mere familie. 
Jeg har en bekendt som er 17, hun skal holde jul ved sin egen familie, men tager ud til sin kæreste senere og de har kun været sammen i et par månender, første gang jeg hørte det tænkte jeg det var godt nok tidlig. 
Jeg har også tænkt på at næste så kunne jeg tag hjem til ham eller ham hjem til mig, når vi var færdig med at spise,danse om juletræ, åbne pakker osv. med vores egen familier.

Hvordan har i gjord det?
Hvor gamle var i da i holdt jul med jeres kærester første gang?

Glædelig jul  

Glædelig jul...

Jeg er 26 og min mand 27 år.. Vi har været sammen i 6 år og vi holdte vores første jul sidste år, hvor vi havde været sammen i 5 år) vi holdte først jul sammen da vi fik vores datter..

Min familie bor ii Jylland og og vi bor på Fyn ligesom hans familie.. Tror at hvis vi ikke havde haft vores datter at vi nok stadig havde holdt hver for sig..

Anmeld

24. december 2011

Pigent

Okay 

I år kommer vi først til at se hinanden den 29, måske 28 også skal vi   holde nytår sammen 

Anmeld

24. december 2011

samantha1986

Barnepigen skriver:

Hej piger. 

Her de sidste par dage op til juleaften har jeg gået og tænkt på noget. Hvornår vil min kæreste og jeg enlig kom til at holde jul sammen. Vi har ingen børn sammen og har været sammen i 8 måneder så forholdet er stadig nyt, men har snart kendt hinanden i 1 år. 

Har tænkt på om vi skal holde jul sammen næste år, ved ikke hvad svigerforældrene eller mine forældre ville sige til det. Hvis jeg skulle holde jul ved ham vil det nok være lidt mærkelig fordi jeg altid har holdt jul sammen med min forældre og lillesøster + noget mere familie. 
Jeg har en bekendt som er 17, hun skal holde jul ved sin egen familie, men tager ud til sin kæreste senere og de har kun været sammen i et par månender, første gang jeg hørte det tænkte jeg det var godt nok tidlig. 
Jeg har også tænkt på at næste så kunne jeg tag hjem til ham eller ham hjem til mig, når vi var færdig med at spise,danse om juletræ, åbne pakker osv. med vores egen familier.

Hvordan har i gjord det?

Glædelig jul  

Jeg er 25 og min kæreste er 28. Vi har været sammen i snart 6 år, og vi holder stadig jul hver for sig. Han er skilsmisse barn og skifter mellem hans mor og far. Mens jeg er vant til at holde med min mor, stedfar og søskende. Vi venter barn til næste år og først der vælger vi at holde jul sammen.

Mine forældre har aldrig spurgt ind til om kæresten snart skulle holde jul hos dem, men det har hans mor til gengæld, og det er som om de tager det som en selvfølge at jeg skal det. men jeg har meldt ud og sagt at det ønsker jeg ikke. Kæresten og jeg er sammen frem til om eftermiddagen og så igen aften/natten. så hvorfor skulle vi holde jul sammen. Ingen af os er klar til at "opgive" den vante juleaften.

Jeg synes ikke du skal føle du skal holde jul med din kæreste. I har jo ikke været sammen så længe. og det kan tids nok komme. Plus I heller ikke er så gamle.

Anmeld

24. december 2011

lio

Jeg holdt jul med min første kæreste da jeg var 18 (han 19) og vi havde været sammen i 7 måneder, vi tænkte ikke så meget over det for jeg har ingen  faste juletraditioner med min egen familie.

Anmeld

24. december 2011

KakaoDrik

Fra hvor vi startede med at mysse til vi fejrede vores første jul gik der 1 måned & 24 dage.

Vi var 23 & 25 

Anmeld

24. december 2011

lille83

hej.

vi mødte hinanden i dec.02 der var vi begge 19 år.

02- 03- 04-05: hver for sig.

06: sammen hjemme med begge hold forældre.

07: hver for sig.

08 og frem holder vi altid sammen da vi nu har 2 børn.

god jul.

Anmeld

24. december 2011

Clisolka

Barnepigen skriver:

Hej piger. 

Hvordan har i gjord det?

Glædelig jul  

Første gang jeg holdte jul med en x-kæreste har jeg været omkring 18-19 år, men min mor arbejder hvert 2. år, så jeg har holdt jul med kæresten og hans familie det år min mor skal arbejde aftenvagt. 

Nu er jeg 33, bor fast sammen med min kæreste - og vi har Isabella sammen. Vi skiftes hvert år til at holde jul med vores familie. I år er det svigermors tur. Det passer perfekt, for min søster skal holde med hendes kæreste, og hendes børn er hos deres far i år 

Anmeld

24. december 2011

Pianisten

For mig er julen en tid man skal dele med sin elskede, og det tror jeg også min familie går ind for. Mig og min daværende kæreste havde kun været sammen 1 måned da den første jul kom, så der holdt vi den hver for sig. Men sidste år holdt vi den sammen hos min familie, og så var det meningen vi skulle have holdt den hos hans i år, og så ville vi have skulle skifte frem og tilbage på den måde

Anmeld

24. december 2011

Simon's moar <3

Sidste år havde min kæreste og jeg været sammen 8 mdr. til jul, og der holdte vi jul ved min mor og stedfar.. 
Jeg besøgte min far om eftermiddagen, og han besøgte noget af hans familie.
Han har heller ikke rigtig nogle juletraditioner. Plus hans forældre er skilt, og han har også plejeforældre..
Men i år, spiser han ved sine plejeforældre, jeg ved min mor og stedfar, så efter maden tager jeg op og besøger min far og hans kone + hendes familie, åbner gaver fra dem, henter kæresten og så hjem til min mor igen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.