Barnepigen skriver:
Hej piger.
Her de sidste par dage op til juleaften har jeg gået og tænkt på noget. Hvornår vil min kæreste og jeg enlig kom til at holde jul sammen. Vi har ingen børn sammen og har været sammen i 8 måneder så forholdet er stadig nyt, men har snart kendt hinanden i 1 år.
Han er 18 og jeg er 17, så næste jul vil vi være 19 og 18.
Har tænkt på om vi skal holde jul sammen næste år, ved ikke hvad svigerforældrene eller mine forældre ville sige til det. Hvis jeg skulle holde jul ved ham vil det nok være lidt mærkelig fordi jeg altid har holdt jul sammen med min forældre og lillesøster + noget mere familie.
Jeg har en bekendt som er 17, hun skal holde jul ved sin egen familie, men tager ud til sin kæreste senere og de har kun været sammen i et par månender, første gang jeg hørte det tænkte jeg det var godt nok tidlig.
Jeg har også tænkt på at næste så kunne jeg tag hjem til ham eller ham hjem til mig, når vi var færdig med at spise,danse om juletræ, åbne pakker osv. med vores egen familier.
Hvordan har i gjord det?
Hvor gamle var i da i holdt jul med jeres kærester første gang?
Glædelig jul
Jeg er 22, og min kæreste er 24. Vi har været kærester i 3,5 år og har endnu ikke holdt jul sammen - og skal heller ikke i år. Vi ses om morgenen (bor sammen) og åbner de pakker vi har til hinanden i fællesskab. Synes det er dejligt at se ansigtsudtrykket, når man har gjort sig umage med at finde en fin gave..
Vi har ikke planer om at holde jul sammen før vi bliver gift eller får børn, da vi egentlig helst vil holde med vores egen side af familien (læs: jeg har ikke lyst til at holde hos hans, hvor han nok godt kunne overtales til at holde hos min..) 
Så synes slet ikke du behøver blive bekymret over, om det er for tidligt/sent at holde jul sammen - gør, hvad I finder mest rigtigt og hvad I har mest lyst til.. Hvis I er tilfredse med jeres løsning, skal alle andre nok acceptere jeres valg.. (:
Glædelig jul!
Anmeld