Nogen der har læst artiklen i ude og hjemme ang min fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

twinboys

cecilie1984 skriver:

ja lige præsis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

bullerbassen

cecilie1984 skriver:

synes også den blev fin og jo jonas er en fantastisk sød person

Som læser er den ihvertilfald god - man hører jo nogle gange at det ikke er skrevet som hoved personerne ønsker

Anmeld

23. december 2011

cecilie1984

bullerbassen skriver:

Som læser er den ihvertilfald god - man hører jo nogle gange at det ikke er skrevet som hoved personerne ønsker

vi synes begge to den er skrevet som vi gerne ville have det ud så det er jo godt, Vi fik den begge på mail inden den blev trykt, der er lavet lidt om på den i forhold til den artikel vi fik på mail, men ikke noget som ikke passer

Anmeld

23. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

cecilie1984 skriver:

Synes selv artiklen er blevet meget god. Frygtede lidt der nemt kunne blive skrevet noget usandt. Men synes den er blevet skruet meget godt sammen.

Jonas og mig har i dag været i Lidl sammen og købe ind til jule dagene for de gavekort vi fik Skønt med lidt extra her i december.

Glædelig jul til alle

Min mor er pludselig holdt op med at købe, uden at informere mig- Så nu er jeg på den. Er det i denne uge du er med?
For så kan jeg jo sagtens nå at købe den. Er trofast læser, så er total rasende over at mangle bladene fra nr 48 (har 47)

Anmeld

24. december 2011

cecilie1984

LouiseVous skriver:

Min mor er pludselig holdt op med at købe, uden at informere mig- Så nu er jeg på den. Er det i denne uge du er med?
For så kan jeg jo sagtens nå at købe den. Er trofast læser, så er total rasende over at mangle bladene fra nr 48 (har 47)

ja det er i denne uge, altså et blad er udkom i onsdags

Anmeld

24. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

cecilie1984 skriver:

ja det er i denne uge, altså et blad er udkom i onsdags

Jæpz Den skal købes
God Jul

Anmeld

24. december 2011

cecilie1984

LouiseVous skriver:

Jæpz Den skal købes
God Jul

tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.