Nogen der har læst artiklen i ude og hjemme ang min fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. december 2011

cecilie1984

Synes selv artiklen er blevet meget god. Frygtede lidt der nemt kunne blive skrevet noget usandt. Men synes den er blevet skruet meget godt sammen.

Jonas og mig har i dag været i Lidl sammen og købe ind til jule dagene for de gavekort vi fik Skønt med lidt extra her i december.

Glædelig jul til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

twinboys

cecilie1984 skriver:

Synes selv artiklen er blevet meget god. Frygtede lidt der nemt kunne blive skrevet noget usandt. Men synes den er blevet skruet meget godt sammen.

Jonas og mig har i dag været i Lidl sammen og købe ind til jule dagene for de gavekort vi fik Skønt med lidt extra her i december.

Glædelig jul til alle

nope men om nogle uger læser jeg den, da jeg får bladene af min veninde når hun har læst dem...

Har du ikke et link...???

Majbritt

Anmeld

23. december 2011

cecilie1984

twinboys skriver:

nope men om nogle uger læser jeg den, da jeg får bladene af min veninde når hun har læst dem...

Har du ikke et link...???

Majbritt

artiklen ligger ikke på hjemmesiden desværre. Ikke endnu ihvertfald

Anmeld

23. december 2011

twinboys

artiklen ligger ikke på hjemmesiden desværre. Ikke endnu ihvertfald

oki doki... hvad handler den om altså fødslen..selvfølgelig at få en dejlig lille guldklump??? åååhhh var det ikke dig der fødte i en ambulance???

Anmeld

23. december 2011

cecilie1984

twinboys skriver:

oki doki... hvad handler den om altså fødslen..selvfølgelig at få en dejlig lille guldklump??? åååhhh var det ikke dig der fødte i en ambulance???

jo det var mig

artiklen handler selvfølgelig om fødslen, men også om hvor et godt venskab Jonas og mig har fået efterfølgende

Anmeld

23. december 2011

twinboys

cecilie1984 skriver:

jo det var mig

artiklen handler selvfølgelig om fødslen, men også om hvor et godt venskab Jonas og mig har fået efterfølgende

Jonas = redderen???

Anmeld

23. december 2011

bullerbassen

Jeg har læst den, trofast læser. Syntes det er en god artikel...Og sød Falck redder :-)

Anmeld

23. december 2011

cecilie1984

twinboys skriver:

Jonas = redderen???

ja lige præsis

Anmeld

23. december 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

Jeg har læst den, trofast læser. Syntes det er en god artikel...Og sød Falck redder :-)

Anmeld

23. december 2011

cecilie1984

bullerbassen skriver:

synes også den blev fin og jo jonas er en fantastisk sød person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.