Yes! Vi fik den!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

mor2011_

FrkT skriver:

Nej det er den model som fås til 1000 kr her i Danmark.... 

JeJest har tjekket det og det er kun en som koster  500 og den kan fås får ca 600 i dk der og alle de andre koster det samme som i dk det var kun den ene jeg kun finde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

FrkT

mor2011_ skriver:

JeJest har tjekket det og det er kun en som koster  500 og den kan fås får ca 600 i dk der og alle de andre koster det samme som i dk det var kun den ene jeg kun finde

Så har de nok ikke flere af den version som hun har købt..

Anmeld

24. december 2011

Muffin_girl

Bubbes skriver:

Vi fejre jul med mine svigerforældre, sammen med vores søn da vi skal være hos min familie imorgen.. Og vi havde inderligt ønsket os en Dolce Gusto, men alle sagde den var for dyr og vi skulle ønske os noget andet.. Og så fik vi den af mine svigerforældre der har et FAST beløb på 250,- DEN KOSTER 1000,-!!!!! Åååh vi drikker en masse kaffe nu Jeg behøver ikke mere jul nu.. Hehehe..

God jul og hvor lyder det bare skønt

Anmeld

24. december 2011

Dinsen

Hvor er det fantastisk at få noget som man virkelig har ønsket sig... 

Anmeld

24. december 2011

marloutti

Bubbes skriver:

Vi fejre jul med mine svigerforældre, sammen med vores søn da vi skal være hos min familie imorgen.. Og vi havde inderligt ønsket os en Dolce Gusto, men alle sagde den var for dyr og vi skulle ønske os noget andet.. Og så fik vi den af mine svigerforældre der har et FAST beløb på 250,- DEN KOSTER 1000,-!!!!! Åååh vi drikker en masse kaffe nu Jeg behøver ikke mere jul nu.. Hehehe..

Aj, hvor skønt!!! Vi har den lille model.... Uhm, jeg elsker den cafe latte man kan lave.... Mums.... Og cacaoen er også skøn.... Har endnu ikke prøvet at lave kolde drikke på den.... Men det kommer nok til sommer...

Anmeld

24. december 2011

Mille83

FrkT skriver:

Det er den som fås til 1000 kr her i Danmark... ved ikke hvordan den ser ud, men hun har i hvert fald sparet de 50% på prisen i forhold til i DK..

Den er da her ? 

http://www.amazon.co.uk/NESCAFÉ-Circolo-Krups-Charcoal-Pressure/dp/B002EEP0DM/ref=sr_1_13?ie=UTF8&qid=1324726702&sr=8-13

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.