Yes! Vi fik den!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Sabsy

Vi fejre jul med mine svigerforældre, sammen med vores søn da vi skal være hos min familie imorgen.. Og vi havde inderligt ønsket os en Dolce Gusto, men alle sagde den var for dyr og vi skulle ønske os noget andet.. Og så fik vi den af mine svigerforældre der har et FAST beløb på 250,- DEN KOSTER 1000,-!!!!! Åååh vi drikker en masse kaffe nu Jeg behøver ikke mere jul nu.. Hehehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Gaia

Prøv cafe latten, chokoladen og chai theen. De er smadderr gode foruden alle deres ande kaffer

Anmeld

23. december 2011

Malli

Sikke en dejlig julegave, vi har den selv og er så glade for den! Kan anbefale den nye cacao, som er lavet dertil - den hedder Nesquick, og er ligesom den man kan købe på pulver og blande i mælk. uhmm og også deres ice tea er god! Held og lykke med den, den er stærkt vanedannende !

Anmeld

23. december 2011

FrkT

Bubbes skriver:

Vi fejre jul med mine svigerforældre, sammen med vores søn da vi skal være hos min familie imorgen.. Og vi havde inderligt ønsket os en Dolce Gusto, men alle sagde den var for dyr og vi skulle ønske os noget andet.. Og så fik vi den af mine svigerforældre der har et FAST beløb på 250,- DEN KOSTER 1000,-!!!!! Åååh vi drikker en masse kaffe nu Jeg behøver ikke mere jul nu.. Hehehe..

Hvor dejligt!

Vil dog lige sige at den kan fås på amazon.co.uk for 500 kr med gratis levering - har min veninde nemlig bestilt til sin kæreste i julegave. Og hun havde den i løbet af 2-3 dage... så det kan godt betale sig at undersøge lidt priser der først! 

Men hvor skønt for jer.... jeg vil også gerne have noget i den stil på et tidspunkt... de er super smarte! 

Anmeld

23. december 2011

mor2011_

FrkT skriver:

Hvor dejligt!

Vil dog lige sige at den kan fås på amazon.co.uk for 500 kr med gratis levering - har min veninde nemlig bestilt til sin kæreste i julegave. Og hun havde den i løbet af 2-3 dage... så det kan godt betale sig at undersøge lidt priser der først! 

Men hvor skønt for jer.... jeg vil også gerne have noget i den stil på et tidspunkt... de er super smarte! 

Ja men det er kun en model til 500 andre koster det samme som her i dk.. Og lige den til 500 er bare grim :-)

Anmeld

23. december 2011

Sabsy

FrkT skriver:

Hvor dejligt!

Er det den her??..

Vi fik denne og den fås ikke billigere
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2011

FrkT

Bubbes skriver:

Er det den her??..

Vi fik denne og den fås ikke billigere

Det er den som fås til 1000 kr her i Danmark... ved ikke hvordan den ser ud, men hun har i hvert fald sparet de 50% på prisen i forhold til i DK..

Anmeld

23. december 2011

FrkT

mor2011_ skriver:

Ja men det er kun en model til 500 andre koster det samme som her i dk.. Og lige den til 500 er bare grim :-)

Nej det er den model som fås til 1000 kr her i Danmark.... 

Anmeld

23. december 2011

Sabsy

FrkT skriver:

Det er den som fås til 1000 kr her i Danmark... ved ikke hvordan den ser ud, men hun har i hvert fald sparet de 50% på prisen i forhold til i DK..

Don't care JEG ELSKER DEN!!

Anmeld

23. december 2011

FrkT

Bubbes skriver:

Don't care JEG ELSKER DEN!!

Det kan jeg godt forstå  Den kan vist også en hel del! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.