and og flæskesteg ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.044 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. december 2011

maisofie

og kun en ovn.. hvordan gør man bedst det. ?

sker der noget ved at jeg laver anden i forvejen og så luner den i den sidste tid sammen med stegen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Noahmor

maisofie skriver:

sker der noget ved at jeg laver anden i forvejen og så luner den i den sidste tid sammen med stegen.

Du kan stege anden allerede idag. Så kan du skære den ud og lune den imorgen. Kom lidt andefedt henover inden du varmer den imorgen. 

Anmeld

23. december 2011

maisofie

Noahmor skriver:

Du kan stege anden allerede idag. Så kan du skære den ud og lune den imorgen. Kom lidt andefedt henover inden du varmer den imorgen. 

kan den godt lunes i ovnen mens flæskestegen steger færdig..

jeg tænker det tager jo lidt tid at varme den

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Steg anden idag , i morgen skærer du den ud , ligger den i et fad med skindsiden op , pensler med andefedt og så ind under grillen i ovnen til skindet er sprødt (hold øje med den!) .. Det kan du gøre mens stegen hviler

Anmeld

23. december 2011

vitapigen

maisofie skriver:

Har i en Webergrill??? Steg enten and eller flæskesteg på grillen... VILDT lækkert Vi skal have and på gril

Anmeld

23. december 2011

maisofie

vitapigen skriver:

Har i en Webergrill??? Steg enten and eller flæskesteg på grillen... VILDT lækkert Vi skal have and på gril

jamen vi kan ikke have den med.. vi skal holde det ved min mor og jeg har lovet og tage anden med fordi det er mig der gerne vil have den

og med barnevogn og gaver bliver bilen fyldt

Anmeld

23. december 2011

vitapigen

maisofie skriver:

jamen vi kan ikke have den med.. vi skal holde det ved min mor og jeg har lovet og tage anden med fordi det er mig der gerne vil have den

og med barnevogn og gaver bliver bilen fyldt

Hehe ja det kan jeg godt se der bliver lidt et problem Øv også... Men så må du stege anden i dag og skære den i stykker og varme den i morgen, selvom jeg personligt selv synes at and smager bedst på dagen Men det er nok fordi vi aldrig kan få den sprød

Anmeld

23. december 2011

Mor-til-asta-09

maisofie skriver:

Hvor mange personer bliver i??

Anmeld

23. december 2011

maisofie

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvor mange personer bliver i??

11. men det er ikke alle der vil have and, jeg laver 2 vildænder det er rigeligt

Anmeld

23. december 2011

Mor-til-asta-09

maisofie skriver:

11. men det er ikke alle der vil have and, jeg laver 2 vildænder det er rigeligt

Så ville jeg nok lave ænderne om formiddagen.. Også skære den og lune op igen om aftenen, kun ½ time... Eller man kan også forstege en and, så den f.eks kun mangler en time i ovnen om aftenen, så bevare den stadig saften... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.