Endnu et jule pip pip herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Har det godt tak, travl men godt. Håber også i ellers Har det godt og er ved at være klar til jul :-)
God jul og godt nytår

Jo tak, har jo en skøn mand. Og totalt klar til julen, har købt og pakket alle gaver ind. Lavet julekort og til og fra kort, bagt et hav småkager og konfekt. Er totalt jule vild.. GG..

God jul og godt nytår til jer også..

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

Jeg har fået datoen for min operation, jeg skal på bordet d. 19.1... Weeee, glæder mig til det er overstået. Så vi kan komme igang med projekt baby igen.. ...

Ingen graviditet, men mens er kommetidag  igen.. Min krop er sgu ved at føles godt, på det punkt.. Har haft mens nogenlunde regelmæssigt siden det sidste ICSI forsøg og der er ALDRIG sket før. Er spændt på hvad klinikken siger til det..

God jul til jer alle sammen!!!

Kæmpe krammer!!!!

Hvor er det fedt du endelig har fået operationstid. Det bliver da så fedt at få den overstået og kunne se frem til opstart på projekt baby igen

Havde krydset fingre for i havde lavet en øko baby den her måned, men regelmæssig mens er jo virkelig gode tegn

Håber i begge to har det godt og får en rigtig god jul

Knus Sofiekdk

Anmeld

23. december 2011

Agnete

ønskebarn74 skriver:

Jeg har fået datoen for min operation, jeg skal på bordet d. 19.1... Weeee, glæder mig til det er overstået. Så vi kan komme igang med projekt baby igen.. ...

Ingen graviditet, men mens er kommetidag  igen.. Min krop er sgu ved at føles godt, på det punkt.. Har haft mens nogenlunde regelmæssigt siden det sidste ICSI forsøg og der er ALDRIG sket før. Er spændt på hvad klinikken siger til det..

Kæmpe krammer!!!!

Krydser fingre for hurtig og vel overstået operation  Dejligt at høre at det går så godt  Glædelig jul til dig og manden.

Kh Agnete

Anmeld

23. december 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Kæmpe krammer!!!!

Hvor er det skønt for dig endelig at have fået en dato. Og der er jo ikke så lang tid til endnu.

Og hvor er det dejligt at du nu har fået en regelmæssig mens. Det må da være gode tegn.

Jeg  for at projektbaby går lige efter bogen for jer i 2012!! Det har I virkelig fortjent.

Rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.