Endnu et jule pip pip herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. december 2011

ønskebørn74

Jeg har fået datoen for min operation, jeg skal på bordet d. 19.1... Weeee, glæder mig til det er overstået. Så vi kan komme igang med projekt baby igen.. ...

Ingen graviditet, men mens er kommetidag  igen.. Min krop er sgu ved at føles godt, på det punkt.. Har haft mens nogenlunde regelmæssigt siden det sidste ICSI forsøg og der er ALDRIG sket før. Er spændt på hvad klinikken siger til det..

God jul til jer alle sammen!!!

Kæmpe krammer!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

An&Jo

ønskebarn74 skriver:

Jeg har fået datoen for min operation, jeg skal på bordet d. 19.1... Weeee, glæder mig til det er overstået. Så vi kan komme igang med projekt baby igen.. ...

Ingen graviditet, men mens er kommetidag  igen.. Min krop er sgu ved at føles godt, på det punkt.. Har haft mens nogenlunde regelmæssigt siden det sidste ICSI forsøg og der er ALDRIG sket før. Er spændt på hvad klinikken siger til det..

Kæmpe krammer!!!!

hvor skønt..

dejligt du endelig har fået en dato, og dejligt at mens er blevet regelmæssig..

Anmeld

22. december 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Kæmpe krammer!!!!

Hvor dejligt at høre fra dig. Håber alt vil gå super godt så i kan komme igang igen, og er da så dejligt med din mens, håber det hjælper til et lille mirakel næste år, ville være så skønt <3

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Hvor er det dejligt at høre at det hele bare kører som det skal nu

Held og lykke med operationen, håber det er hurtigt overstået

Glædelig jul til jer

Anmeld

22. december 2011

ønskebørn74

An&Jo skriver:

hvor skønt..

dejligt du endelig har fået en dato, og dejligt at mens er blevet regelmæssig..

Ja det er sgu dejligt alt sammen!!!

GOD JUL...

Anmeld

22. december 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Hvor dejligt at høre fra dig. Håber alt vil gå super godt så i kan komme igang igen, og er da så dejligt med din mens, håber det hjælper til et lille mirakel næste år, ville være så skønt <3

Ja det er simpelthen skønt!!! Hvordan har du det???

GOD JUL!!!

Anmeld

22. december 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det hele bare kører som det skal nu

Held og lykke med operationen, håber det er hurtigt overstået

Glædelig jul til jer

1000 tak, ja det er bare skønt.. Nu er vi bare spændt på hvor meget vi får tilbage af medicin pengene... Vi nåede jo at bruge alle pengene..

Hvordan har du det??

GOD JUL!!!

Anmeld

22. december 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

1000 tak, ja det er bare skønt.. Nu er vi bare spændt på hvor meget vi får tilbage af medicin pengene... Vi nåede jo at bruge alle pengene..

Hvordan har du det??

GOD JUL!!!

Håber I får rigtig mange penge tilbage

Vi har det fint. Jeg er lige startet på Suprecur, så med lidt held skal jeg have taget æg ud i slutningen af januar De giver mig samme dosis hormoner, som da jeg blev gravid med Daniel, så jeg håber virkelig at det lykkes (og hurtigt)

Anmeld

22. december 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Ja det er simpelthen skønt!!! Hvordan har du det???

GOD JUL!!!

Har det godt tak, travl men godt. Håber også i ellers Har det godt og er ved at være klar til jul :-)
God jul og godt nytår

Anmeld

23. december 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Håber I får rigtig mange penge tilbage

Vi har det fint. Jeg er lige startet på Suprecur, så med lidt held skal jeg have taget æg ud i slutningen af januar De giver mig samme dosis hormoner, som da jeg blev gravid med Daniel, så jeg håber virkelig at det lykkes (og hurtigt)

Weeeee, hvor spændende!!!

Jeg  for jer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.