Billedspam af Mila - 6 dage gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

fif

Wimmie skriver:

Også lidt krøl her - jeg er spændt på om hun får rigtige krøller for jeg har naturkrøl og Michaels hår krøller også hvis han ikke lige får det klippet 

Mon ikk hun får lidt krøl så ku være fiint..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Sakris

Eeeeeeej TILYKKE med den fineste lille prinsesse. Hvor er det dejligt hun kom omkring termin og ikke 24. december  Hun er altså virkelig en fin lille julegodte!

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

Sakris skriver:

Eeeeeeej TILYKKE med den fineste lille prinsesse. Hvor er det dejligt hun kom omkring termin og ikke 24. december  Hun er altså virkelig en fin lille julegodte!

Tusinde tak - det er virkelig dejligt at hun valgte at komme i så god tid før jul 

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

fif skriver:

Mon ikk hun får lidt krøl så ku være fiint..

Jep 

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

årh hvor er hun skøn..

Tak 

Anmeld

23. december 2011

Frøken J.

Wimmie skriver:

Mila er snart en uge gammel - det er jo slet ikke til at fatte 

Hun er så nem at det er en drøm - tror hun har haft 2 rigtige skrigeture og et par små - i dag har hun måske grædt 10 minutter sammenlagt.

Hun skal dog på fede-kur da hun tabte sig 400 gram de første 3 dage efter fødslen og kun har taget 5 gram på siden 

Men ellers har hun kun fået ros af sundhedsplejerskerne.

Jeg synes allerede hun er utrolig klar i blikket og er rigtig god til øjenkontakt - selvom hun jo ikke helt fokuserer. Derudover ser hun ofte langt ældre ud end en næsten nyfødt 

Hooooooooooold nu OP hun er lækker! Og hun er da en rigtig linselus. Ligner hun kommer med lidt småsmil til kameraet på billederne. Arj, jeg er helt vild med hende. Smukke pige!

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

Møn-Mor skriver:

Åh altså en køn lille trold du har fået dig, kan godt forstå du er stolt af hende .

Vægten skal nok komme og specielt, når det lyder til hun sutter fint og godt kan finde ud af suppleringen med MME.

Rigtig god jul til dig og din lille ny familie.

/Winnie

Tak - jeg synes virkelig også hun er smuk og dejlig 

Og ja, hun spiser altså rigtig godt så jeg er også ret overbevist om at det nok skal gå. Nu skal hun vejes igen den 25. dec. - så må vi se om al den gode julemad jeg skal spise går lige i mælken 

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

Frøken J. skriver:

Hooooooooooold nu OP hun er lækker! Og hun er da en rigtig linselus. Ligner hun kommer med lidt småsmil til kameraet på billederne. Arj, jeg er helt vild med hende. Smukke pige!

Tusinde tak 

Hun kan virkelig også charmere folk - i dag fik hun rigtig charmet mormor og morfar (selvom hun næsten sov hele tiden mens de var her)

Hun smiler meget - og selvom det måske bare er en smilerefleks, så virker hun bare så glad og veltilfreds - håber det varer ved.

I dag har hun ikke skreget én eneste gang - hun smågræd lidt de gange hun skulle skiftes, men det blev ikke til mere end dét.

Jeg krydser fingre for at vi bare har fået et nemt barn (min mor siger at sådan var jeg selv som lille) - og ikke at det pludselig kommer med skrig og skrål i flere timer... Men man kan jo aldrig vide 

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Hvor er hun fin

Anmeld

24. december 2011

Wimmie

Baagøe skriver:

Hvor er hun fin

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.