Billedspam af Mila - 6 dage gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

fif

Wimmie skriver:

Jeg elsker også hendes lange hår - sidder bare og nulrer og aer det når hun spiser...jeg ender sikkert med at gøre hende skaldet 

hahah bare rolig, det vokser ud igen glæd dig til spænder og elastik i håret hehe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Happiness

Hvor er hun bare smuk  

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

Wimmie skriver:

Bestemt - og med de fineste øjne 

tak..

men din datters øjne er os ret iøjnefaldende, rigtig pæne mørke øjne.. billede nummer 3 får bestemt mine æggestokke til at klapre..

Anmeld

22. december 2011

Laura.

Hvor er hun skøn, og sikke fantastiske smukke øjne ! =)

Anmeld

22. december 2011

K&S

Wimmie skriver:

Mila er snart en uge gammel - det er jo slet ikke til at fatte 

Hun er så nem at det er en drøm - tror hun har haft 2 rigtige skrigeture og et par små - i dag har hun måske grædt 10 minutter sammenlagt.

Hun skal dog på fede-kur da hun tabte sig 400 gram de første 3 dage efter fødslen og kun har taget 5 gram på siden 

Men ellers har hun kun fået ros af sundhedsplejerskerne.

Jeg synes allerede hun er utrolig klar i blikket og er rigtig god til øjenkontakt - selvom hun jo ikke helt fokuserer. Derudover ser hun ofte langt ældre ud end en næsten nyfødt 

Årh, hvor er hun kær  fantastisk billeder...!

Håber I får en rigtig dejlig jul

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Hvor er hun bare skøn

Det var ellers pænt af dig at skynde dig at føde d. 16., så jeg kunne få ret i min forudsigelse

Men hun er en dejlig lille én, og det bliver da helt fantastisk for jer at fejre jul med sådan en lille én på armen

Glædelig jul

Anmeld

22. december 2011

ønskebørn74

Wimmie skriver:

Hun er så nem at det er en drøm - tror hun har haft 2 rigtige skrigeture og et par små - i dag har hun måske grædt 10 minutter sammenlagt.

Hun skal dog på fede-kur da hun tabte sig 400 gram de første 3 dage efter fødslen og kun har taget 5 gram på siden 

Jeg synes allerede hun er utrolig klar i blikket og er rigtig god til øjenkontakt - selvom hun jo ikke helt fokuserer. Derudover ser hun ofte langt ældre ud end en næsten nyfødt 

Hold op hvor er hun bare lækker!!!

Anmeld

22. december 2011

Henriette Aaby

Sikke en lækkermus du har fået dig der. Stort tillykke

Anmeld

22. december 2011

Zeus

Wimmie skriver:

Ej hvor ér hun bare sød! Og sikke nogen smukke øjne, af en en på 6 dage..

Anmeld

22. december 2011

Wimmie

fif skriver:

hahah bare rolig, det vokser ud igen glæd dig til spænder og elastik i håret hehe....

Hehe, ja det bliver skønt 
Nu må vi se om hun bliver en rigtig tøse-tøs - lige nu har hun lige været i bad og har det vildeste punker-hår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.