er hun syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

NinaNymannMadsen

fif skriver:

Okay, ja så ved jeg ik lige hva det ku være!! Kan huske, at min datter osse godt ku finde på at være sådan da hun var mindre, ved ik om det ku være et tigerspring?

det kunne godt ske det er det. har været inde og læse lidt om det og det lyder lidt som det.
bekymre mig nok bare lidt for hurtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

fif

NNM skriver:

det kunne godt ske det er det. har været inde og læse lidt om det og det lyder lidt som det.
bekymre mig nok bare lidt for hurtig

Nej, det sys jeg ik at du gør.. Det er da klart man reagere sådan , når de pludselig er anderledes..

Anmeld

22. december 2011

NinaNymannMadsen

fif skriver:

Nej, det sys jeg ik at du gør.. Det er da klart man reagere sådan , når de pludselig er anderledes..

ja nemlig.
også bare med den viden at hun hoster meget og i nat hostede hun lidt slim op

Anmeld

22. december 2011

fif

NNM skriver:

ja nemlig.
også bare med den viden at hun hoster meget og i nat hostede hun lidt slim op

Det lyder lidt, som om at snotten er lidt vejen så derfor er der slim med op.. kan godt være at du suger i næsen, men der sidder jo stadig noget!! Ve ik om du sku gå til lægen, for lige at få hende tjekket?

det er sikkert ik det, men da vores datter var et par måneder gammel, blev hun syg med snot næse, hostede og der var osse lidt slim, Vi gik til vagtlægen og han sagd ehun havde fået influenza....

Anmeld

22. december 2011

NinaNymannMadsen

fif skriver:

Det lyder lidt, som om at snotten er lidt vejen så derfor er der slim med op.. kan godt være at du suger i næsen, men der sidder jo stadig noget!! Ve ik om du sku gå til lægen, for lige at få hende tjekket?

det er sikkert ik det, men da vores datter var et par måneder gammel, blev hun syg med snot næse, hostede og der var osse lidt slim, Vi gik til vagtlægen og han sagd ehun havde fået influenza....

ser lige tiden an. men hvis det fortsætter tager jeg til læge

Anmeld

22. december 2011

fif

NNM skriver:

ser lige tiden an. men hvis det fortsætter tager jeg til læge

Ja, god ide for det er jo synd hvis hun nu ik har det godt, og er syg! God bedring med hende..

Anmeld

22. december 2011

NinaNymannMadsen

fif skriver:

Ja, god ide for det er jo synd hvis hun nu ik har det godt, og er syg! God bedring med hende..

ja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.