er hun syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. december 2011

NinaNymannMadsen

kan der være noget galt med min datter?
hun er 2 måneder gammel og de sidste 2 dage har hun været fuldstændig ude af sig selv hun skriger og skriger og skriger og der kommer tårre med, hun kan kun trøstes ved at få brystet, også selvom hun lige har spist. hun har haft 2 bleer med grøn afføring. og faktis idag har der ikk været mere end 4 bleer der trængte til at blive skiftet og det var ikk fordi de var meget våde. hun mærkes varm, men tager jeg hendes temp er den på 36,9 eller 3,7 det svinger den imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Miss T

hun behøver jo ikke at være syg. enten er hun tryghedssøgende, måske mavekneb, hvis du er usikker så synes jeg at du skal gå til lægen, men det lyder meget normalt.

Anmeld

22. december 2011

MelikkazMoar

NNM skriver:

kan der være noget galt med min datter?
hun er 2 måneder gammel og de sidste 2 dage har hun været fuldstændig ude af sig selv hun skriger og skriger og skriger og der kommer tårre med, hun kan kun trøstes ved at få brystet, også selvom hun lige har spist. hun har haft 2 bleer med grøn afføring. og faktis idag har der ikk været mere end 4 bleer der trængte til at blive skiftet og det var ikk fordi de var meget våde. hun mærkes varm, men tager jeg hendes temp er den på 36,9 eller 3,7 det svinger den imellem.

der følger jeg med, melikka er lige som du beskriver , men hun er 7 mdr.

Anmeld

22. december 2011

NinaNymannMadsen

Miss T skriver:

hun behøver jo ikke at være syg. enten er hun tryghedssøgende, måske mavekneb, hvis du er usikker så synes jeg at du skal gå til lægen, men det lyder meget normalt.

nej rigtig nok.
tror ikk det er mavekneb hun trækker ikk benene op under sig eller noget.
hun bliver helt rød i hovedet og begynder at skrige så tårrende triller.
hun vil kun mig når det er. hun er meget snottet i forvejen.

Anmeld

22. december 2011

NinaNymannMadsen

MelikkazMoar skriver:

der følger jeg med, melikka er lige som du beskriver , men hun er 7 mdr.

bare iorden

Anmeld

22. december 2011

Miss T

NNM skriver:

nej rigtig nok.
tror ikk det er mavekneb hun trækker ikk benene op under sig eller noget.
hun bliver helt rød i hovedet og begynder at skrige så tårrende triller.
hun vil kun mig når det er. hun er meget snottet i forvejen.

Det lyder bestemt ikke alvorligt Måske er hun bare utålmodig ved spisetid? De kære små

Anmeld

22. december 2011

NinaNymannMadsen

Miss T skriver:

Det lyder bestemt ikke alvorligt Måske er hun bare utålmodig ved spisetid? De kære små

nej det tror jeg ikk. for plejer at være meget hurtig med at få hevet patten frem så hun kan få mad.
nogen gange har hun bar brug for at komme op, og nogen gange kan brystet ikk en gang trøste hende så græder hun med det i munden.

tror ikk hun er syg for hun er jo ikk varm.kun snottet

Anmeld

22. december 2011

fif

NNM skriver:

nej det tror jeg ikk. for plejer at være meget hurtig med at få hevet patten frem så hun kan få mad.
nogen gange har hun bar brug for at komme op, og nogen gange kan brystet ikk en gang trøste hende så græder hun med det i munden.

tror ikk hun er syg for hun er jo ikk varm.kun snottet

Hmm, der ku ik være noget der irriterer hende?? ørerne måske, og næsen kan være tilstoppet! Har I en suger til næsen??

Anmeld

22. december 2011

NinaNymannMadsen

fif skriver:

Hmm, der ku ik være noget der irriterer hende?? ørerne måske, og næsen kan være tilstoppet! Har I en suger til næsen??

der er intet med ørene tror jeg, hun sover ganske fint når hun falder til ro og er faldet i søvn.
suger hendes næse og drypper med saltvand så sørger for den ikk er stoppet. kan også høre at den ikke er stoppe.

Anmeld

22. december 2011

fif

NNM skriver:

der er intet med ørene tror jeg, hun sover ganske fint når hun falder til ro og er faldet i søvn.
suger hendes næse og drypper med saltvand så sørger for den ikk er stoppet. kan også høre at den ikke er stoppe.

Okay, ja så ved jeg ik lige hva det ku være!! Kan huske, at min datter osse godt ku finde på at være sådan da hun var mindre, ved ik om det ku være et tigerspring?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.