Ihhhh jeg er ved at gå ud af mit gode skind...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

twinny

Toshiba skriver:

n

aner det ikk når de først er begyndt...  derfor hang min dreng såååå længe

Så når jeg år blive sindsyg Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Toshiba

twinny skriver:

Så når jeg år blive sindsyg Hehe

ja det forstår jeg godt.. drengen er nu 12 år - og husker det TYDELIGT

Anmeld

22. december 2011

Frejasen

twinny skriver:

Godaften, tøser... Jeg har virkelig brug for noget hjælp...

Hvordan får vi lagt drengene uden de skriger?

Ligemeget om de sover eller er vågne, så bare man skal tisse sætter de i et skrig.... Jeg er ved at blive sindsyg... jeg kan ikke lave mad eller gøre rent nogensinde.

Vi sover hver med bebs i armen... også når vi prøver at lægge dem mellem vores puder.. vågner de og vil tilbage i armen...

hjælp tøser...

Hej

Hjælper det heller ikke hvis i lægger dem op af hinanden?

Ellers kan jeg foreslå en hængevugge i kan gynge. Det havde en god effekt på min datter der havde kolik.

Og ellers er der den mulighed at du kan bruge en vikle til tvillinger. Så får du armene fri og de får den tryghed/nærhed de har brug for.

Pøj med det 

Anmeld

22. december 2011

twinny

Frejasen skriver:

Hej

Hjælper det heller ikke hvis i lægger dem op af hinanden?

Ellers kan jeg foreslå en hængevugge i kan gynge. Det havde en god effekt på min datter der havde kolik.

Og ellers er der den mulighed at du kan bruge en vikle til tvillinger. Så får du armene fri og de får den tryghed/nærhed de har brug for.

Pøj med det 

Lige i øjeblikket bliver de bliver meget hys, hvis den ene vækker den anden.. og det gør de når de ligger ved siden af hinanden. Vi har tremmeseng med bedrocker og de fungerede i starten. Men jeg tror de har lurer den. Hehe....

Hvad er vikle til tvillinger?

Anmeld

22. december 2011

Frejasen

twinny skriver:

Lige i øjeblikket bliver de bliver meget hys, hvis den ene vækker den anden.. og det gør de når de ligger ved siden af hinanden. Vi har tremmeseng med bedrocker og de fungerede i starten. Men jeg tror de har lurer den. Hehe....

Hvad er vikle til tvillinger?

Jamen en vikle er et MEGET langt stykke stof. Det kan bindes rundt om dig på flere forskellige måder og en af måderne er god til tvillinger. Prøv at google det.

Håber virkelig for jer i finder en løsning. Det er hårdt det andet 

Anmeld

22. december 2011

twinny

Frejasen skriver:

Jamen en vikle er et MEGET langt stykke stof. Det kan bindes rundt om dig på flere forskellige måder og en af måderne er god til tvillinger. Prøv at google det.

Håber virkelig for jer i finder en løsning. Det er hårdt det andet 

tak for det..
Det lyder hårdt for ryggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.