Ihhhh jeg er ved at gå ud af mit gode skind...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. december 2011

twinny

Godaften, tøser... Jeg har virkelig brug for noget hjælp...

Hvordan får vi lagt drengene uden de skriger?

Ligemeget om de sover eller er vågne, så bare man skal tisse sætter de i et skrig.... Jeg er ved at blive sindsyg... jeg kan ikke lave mad eller gøre rent nogensinde.

Vi sover hver med bebs i armen... også når vi prøver at lægge dem mellem vores puder.. vågner de og vil tilbage i armen...

hjælp tøser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

fif

twinny skriver:

Ligemeget om de sover eller er vågne, så bare man skal tisse sætter de i et skrig.... Jeg er ved at blive sindsyg... jeg kan ikke lave mad eller gøre rent nogensinde.

Vi sover hver med bebs i armen... også når vi prøver at lægge dem mellem vores puder.. vågner de og vil tilbage i armen...

hjælp tøser...

Hej , hvor gamle er dine drenge?

Nu har jeg ik selv tvillinger, ku forestille mig det er noget andet for de kan vel mærke på hianden hvis de blir utrygge og så gå skrigeriet...

Anmeld

22. december 2011

Toshiba

twinny skriver:

hjælp tøser...

min dreng var lige sådan.. jeg brugte en bæresele - så kunne jeg da lave bare liiiidt

Anmeld

22. december 2011

twinny

fif skriver:

Hej , hvor gamle er dine drenge?

Nu har jeg ik selv tvillinger, ku forestille mig det er noget andet for de kan vel mærke på hianden hvis de blir utrygge og så gå skrigeriet...

3 måneder. Det er super hårdt...

Anmeld

22. december 2011

LR85

Svøb, svøb og atter svøb, hvis de altså er små. Svøb dem i tæpper og når de er faldet i søvn kan de måske lægges i seng/vugge  

Anmeld

22. december 2011

twinny

Toshiba skriver:

min dreng var lige sådan.. jeg brugte en bæresele - så kunne jeg da lave bare liiiidt

Hvornår kom din over det? :s
Er vildt træt af det...

Anmeld

22. december 2011

Toshiba

twinny skriver:

Hvornår kom din over det? :s
Er vildt træt af det...

da han var 1½-2 år
Så jeg ville nok satse på at lære dem det

Anmeld

22. december 2011

twinny

louiseandersen85 skriver:

Svøb, svøb og atter svøb, hvis de altså er små. Svøb dem i tæpper og når de er faldet i søvn kan de måske lægges i seng/vugge  

Er afprøvet og det hjælper ikke...

Anmeld

22. december 2011

twinny

Toshiba skriver:

da han var 1½-2 år
Så jeg ville nok satse på at lære dem det

det holder jeg ikk til... hvordan lærer man dem det? Vi har prøvet at give dem sut hver gang de begynder at græde... så bliver det bare værre...

Anmeld

22. december 2011

Toshiba

twinny skriver:

det holder jeg ikk til... hvordan lærer man dem det? Vi har prøvet at give dem sut hver gang de begynder at græde... så bliver det bare værre...

aner det ikk når de først er begyndt...  derfor hang min dreng såååå længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.