Johannes 20 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

det lyder også meget hyggeligt

bor du sammen med kæresten så?

nej det gør jeg desværre ikke..

men mon ikek det kommer på et tidspunkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

nej det gør jeg desværre ikke..

men mon ikek det kommer på et tidspunkt..

jo det sku man da mene, men alting til sin tid jo, når det rette tidspunkt kommer

hvor i verden er du så fra?

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

jo det sku man da mene, men alting til sin tid jo, når det rette tidspunkt kommer

hvor i verden er du så fra?

ja præcis..

vi skal ihvertfald have noget større først.. for lige nu bor vi kun på 52 kvm og det er altså ikek stort nok til 2 voksne og 1 barn..

Jeg er fra aalborg

Anmeld

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

ja præcis..

vi skal ihvertfald have noget større først.. for lige nu bor vi kun på 52 kvm og det er altså ikek stort nok til 2 voksne og 1 barn..

Jeg er fra aalborg

ej det er nok småt nok må man sige!!

det er også et udmærket sted, har du altid boet der så

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

ej det er nok småt nok må man sige!!

det er også et udmærket sted, har du altid boet der så

jaa, det er lige småt nok..

nej har boet ved fjerritslev det meste af mit liv, men flyttede til Aalborg i maj fordi det var lettest mht skolen..

hvor er du fra??

Anmeld

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

jaa, det er lige småt nok..

nej har boet ved fjerritslev det meste af mit liv, men flyttede til Aalborg i maj fordi det var lettest mht skolen..

hvor er du fra??

er du glad for og bo der så?

pt Brønderslev, men flytter i Nørresundby her i næste måned, har søgt ind på grundforløbet som social og sundhedshjælper til Januar så er det nemmere og bo der jo

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

er du glad for og bo der så?

pt Brønderslev, men flytter i Nørresundby her i næste måned, har søgt ind på grundforløbet som social og sundhedshjælper til Januar så er det nemmere og bo der jo

Ja fjerritslev er okay, men snakkede ikke rigtig med nogen deroppefra mere, så valgte at flytte herud, da det er her min omgangskreds er..

dejligt, har du så fået afvide at du er kommet ind??

Anmeld

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

Ja fjerritslev er okay, men snakkede ikke rigtig med nogen deroppefra mere, så valgte at flytte herud, da det er her min omgangskreds er..

dejligt, har du så fået afvide at du er kommet ind??

snakker du med mange i aalborg så

får svar her mellem jul og nytår men der sku være en god chance for det når det grundforløbet til og begynde med

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

snakker du med mange i aalborg så

får svar her mellem jul og nytår men der sku være en god chance for det når det grundforløbet til og begynde med

snakker med nogle stykker.. har ikek så stor omgangskreds, men jeg har jo mit studie her også..

Anmeld

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

snakker med nogle stykker.. har ikek så stor omgangskreds, men jeg har jo mit studie her også..

det er en god ting

men man kan altid finde nye folk jo, er også spændt på og flytte det en hel ny start jo:p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.