Johannes 20 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
31 svar
0 synes godt om
22. december 2011

An&Jo

Synes lige i skulle se lidt billeder af min lille bandit herhjemme.. Sidder og savner ham grusomt her mens han er på juleferie ved sin farmand, så ville lige dele ham lidt med jer..

Han har noget der ligner 9 tænder nu, og de kom allesammen i løbet af 2 mdr, og startede med at komme da han var omkring 15-16mdr..
Han siger rigtig mange ting, og desværre kan han også sige rigtig mange bandeord, men de kommer altså ikke fra mig af.. :/

På det første billede skulle han lige vise hvor meget rod han kunne præstere at lave ene mand i løbet af 5 min..

På det andet leger han med hans nye togbane som vi købte meget billigt i netto..

På det tredje sidder han bare og ser barbapapa i sofaen, men han måtte jo lige kigge på moar nu når blitzen gik i gang..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

mulle85

kær dreng

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

kær dreng

mange tak..

jeg synes jo os han er helt fantastisk..

Anmeld

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

mange tak..

jeg synes jo os han er helt fantastisk..

hihi det sku du også meget gerne synes jo

så det forstår jeg skam godt

ku læse han er på ferie nu, har du ham så ikke juleaften?

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

hihi det sku du også meget gerne synes jo

så det forstår jeg skam godt

ku læse han er på ferie nu, har du ham så ikke juleaften?

nej han skal være ved sin far i år.. Jeg havde ham sidste år..

men det er da hårdt at undvære ham så længe..
Skulle have holdt noget imorgen sammen med min søster, svoger og nevø, men min nevø er blevet rigtig syg med skoldkopper, halsbetændelse og feber, så det blev aflyst, så istedet for at komme hjem for en enkelt dag hvor der ikke skulle ske noget alligevel ringede jeg og spurgte hans far om han kunne blive der..

Jeg har så fået lov til at komme omkring dem den 24 for lige at hygge lidt med ham..

Anmeld

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

nej han skal være ved sin far i år.. Jeg havde ham sidste år..

men det er da hårdt at undvære ham så længe..
Skulle have holdt noget imorgen sammen med min søster, svoger og nevø, men min nevø er blevet rigtig syg med skoldkopper, halsbetændelse og feber, så det blev aflyst, så istedet for at komme hjem for en enkelt dag hvor der ikke skulle ske noget alligevel ringede jeg og spurgte hans far om han kunne blive der..

Jeg har så fået lov til at komme omkring dem den 24 for lige at hygge lidt med ham..

puha skal prøve det første gang næste år og ser bestemt ikke frem til det

hvornår får du ham hjem igen så?

det da rart du lige kan komme forbi der så

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

puha skal prøve det første gang næste år og ser bestemt ikke frem til det

hvornår får du ham hjem igen så?

det da rart du lige kan komme forbi der så

han kommer først hjem den 27 fordi jeg skal have en masse af de sidste køretimer her den næste uges tid inden min køreprøve, så istedet for at far putter og mor er der når han vågner, så er det bedre og mindre forvirrende for ham at det er den samme hver gang..

men puha, det er ikke sjovt at undvære ham så længe

Anmeld

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

han kommer først hjem den 27 fordi jeg skal have en masse af de sidste køretimer her den næste uges tid inden min køreprøve, så istedet for at far putter og mor er der når han vågner, så er det bedre og mindre forvirrende for ham at det er den samme hver gang..

men puha, det er ikke sjovt at undvære ham så længe

hvornår regner du så med og have kortet?

det ku jeg sagtens forestille mig

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

hvornår regner du så med og have kortet?

det ku jeg sagtens forestille mig

forhåbentlig kan jeg køre over og hente ham hjem den 27, meen lad os nu se.. Min kørelærer er optimistisk, for hun mener at jeg er rigtig god til at køre, men har lige nogle tekniske detaljer omkring lyst osv jeg skal have ordentlig styr på i tilfælde af at den køresagkyndige spørger om det..

Anmeld

22. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

forhåbentlig kan jeg køre over og hente ham hjem den 27, meen lad os nu se.. Min kørelærer er optimistisk, for hun mener at jeg er rigtig god til at køre, men har lige nogle tekniske detaljer omkring lyst osv jeg skal have ordentlig styr på i tilfælde af at den køresagkyndige spørger om det..

åh jah det kan jeg godt se, men hvem ved måske du heldig og have det der, intet er umuligt:p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.