Jeg er træt ! Vi har en søn på 2 år som vi aldrig har haft nogle problemer med mht søvn.. Vi har altid lagt ham i seng på sit eget værelse ved 19 tiden, slukket lyset og så lagde han sig til at sove..
For 14 dage siden stoppede det, han er begyndt at blive hysterisk når vi putter ham selvom vi gør som vi altid har gjort.. Jeg tænkte at han måske er begyndt at drømme og på den måde er blevet utryg ved mørket så jeg har været ude og købe lyskæder og vågelys som vi har prøve at tænde ved putning.. Men nej, vi har også prøvet at lade døren stå åben så han kan hører os men heller ikke det har passet herren, vi læser historie og synger men niks..
Når vi har kæmpet 1½-2 timer om aftenen med ham, har vi været så frustreret at vi har taget ham op og puttet ham i vores seng (skal lige siges at han aldrig har ville sove hos os så det er ikke noget han har prøvet før) og så har han sovet efter kort tid..
Vi kan ikke rykke ham tilbage på værelset da han er vågnet hver gang så kæresten og hunden har sovet på sofaen og jeg inde i min seng sammen med drengen.
Han vågner mange gange om natten og så skal jeg putte ham igen, nu er problemet så kommet derud hvor han heller ikke vil sove til middag i sin barnevogn. Han hyler og skriger og mange dage har han slet ikke sovet til middag
og han fungere slet ikke optimalt når han ikke har sovet.. Jeg har også prøvet at putte inde men uden held selvfølgelig..
Jeg er træt i mit hoved, han har været hjemme fra dp de sidste 3 dage pga dp'eren har været syg og da han er en dreng med virkelig meget krudt i kan jeg overhovedet ikke give ham det samme hjemme som han få i dagplejen.. Nu er der så ferie i dp helt frem til d. 2 Januar og jeg tuder bare ved tanken om at skulle have ham hjemme alle de dage og endda de fleste alene..
Han er blevet meget grænsesøgende, lytter slet ikke efter og jeg føler lidt at han har taget meget af kontrollen herhjemme når vi er alene..
Hans far har et leder job og er meget presset nu pga julen, så han tager tidligt afsted og kommer sent hjem så der er ikke meget hjælp at hente..
Jeg er virkelig træt i mit hoved og kan ikke overkue det mere, det er ikke fordi at jeg ikke elsker min søn, men jeg er sammen med ham 24 timer i døgnet (inkl nætterne) og ja jeg er bare træt og tuder når han ikke ser det 
Anmeld