Hvornår kommer Jeres tumling(er) i seng nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Mira0911 skriver:

Ja lige med nytårsaften synes jeg godt nok den er meget svær.... Vi ved ikke helt om vi skal ud til et hold venner eller de kommer til os... Det skal vi have snakket om imellem jul og nytår... 

Jeg kan slet ikke forholde mig til hvornår Julie skal i seng nytårsaften... 

Grr... 

Hvornår kommer Jeres i seng nytårsaften? 

hvis det ligger i weekend eller på andre fridage, så kommer han i seng kl 19.30 senest - da han herhjemme sover til middag og derfor kan trækkes lidt i den anden ende...

Han har det bedst i hans rytme og hverken vi eller ham for noget ud af at holde ham det længere oppe...

Sådan har vi været siden den dag han kom ud og det holder vi fast i..

Vi holder nytår herhjemme igen i år, og tror at svigermor og svigerfar kommer herud med mad under armen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

serinasmor

hun kommer i seng når hun bliver træt (eller alt for træt)  ... synes som minimum hun skal have lov at have lidt desert og aner ikke hvornår vi spiser ...

vi skal hjem til nogle venner og hun bliver det eneste barn .. vi tager weekendseng med og håber hun kan falde i søvn på værtens soveværelse .. men ellers må det bare blive en kort aften for forældrene .. den bliver nok under aller omstændigheder kortere end den plejer  

håber bare hun tager det med de mange mennesker lige så godt som hun plejer dvs med charme selvtillid og lækkert hår   ..

serinasmor

Anmeld

22. december 2011

NinaNymannMadsen

Asta får lov til hun ikk kan mere og anne louise falder jo bare i søvn når hun vil.

men kl 00 skal vi op og se fyrværkeri et andet sted hvor vi skal ha børnene med da det er 500 meter fra vores hjem og vi ikke kan se hjem der fra. men det jo bare pakke dem godt sammen og så i barnevogn eller sådan noget.

Anmeld

23. december 2011

Mira0911

NNM skriver:

Asta får lov til hun ikk kan mere og anne louise falder jo bare i søvn når hun vil.

men kl 00 skal vi op og se fyrværkeri et andet sted hvor vi skal ha børnene med da det er 500 meter fra vores hjem og vi ikke kan se hjem der fra. men det jo bare pakke dem godt sammen og så i barnevogn eller sådan noget.

Ja det er jo bare ned i barnevognen og blive pakket godt ind... 

Her bliver det hvert fald sådan at Julie er oppe til hun ikke kan mere... 

Anmeld

23. december 2011

Mira0911

serinasmor skriver:

hun kommer i seng når hun bliver træt (eller alt for træt)  ... synes som minimum hun skal have lov at have lidt desert og aner ikke hvornår vi spiser ...

vi skal hjem til nogle venner og hun bliver det eneste barn .. vi tager weekendseng med og håber hun kan falde i søvn på værtens soveværelse .. men ellers må det bare blive en kort aften for forældrene .. den bliver nok under aller omstændigheder kortere end den plejer  

håber bare hun tager det med de mange mennesker lige så godt som hun plejer dvs med charme selvtillid og lækkert hår   ..

serinasmor

Det samme her... Sådan bliver det hvert fald... hvis hun bliver træt før, skal hun selvfølgelig sove... 

Anmeld

24. december 2011

millesofie

Mira0911 skriver:

Ja lige med nytårsaften synes jeg godt nok den er meget svær.... Vi ved ikke helt om vi skal ud til et hold venner eller de kommer til os... Det skal vi have snakket om imellem jul og nytår... 

Grr... 

Tinke og Marcus-Emil får begge lov til at være oppe til vi kan se at de ikke kan mere eller de falder i søvn

Marcus-Emil som er 6 år falder nok i søvn på sofa'en omkring kl 22 og Tinke som lige er fyldt 2år holder nok til 00, hun er utrættelig

vi skal holde nytår hos vores venner

Anmeld

24. december 2011

Valle81

Mira0911 skriver:

Grr... 

Til normal tid

Både juleaften og nytårs aften, de er så små i den alder og jeg synes at m overtrætte børn er øv.

Asta bliver snart 8 og i år er første år hun får lov at være oppe nytårsaften til hun ikke kan mere. Juleaften tror jer hun var 5 år

Glædelig jul

Anmeld

24. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hun kommer i seng mellem 19 og 19.30, som hun altid gør. Ingen grund til at lave om på gode vaner , og så skal jeg vist bare læse en bog eller se en film ergo en helt almindelig lørdag aften

Anmeld

24. december 2011

Ciss

Vi afrunder for ungerne, når vi mærker, at de er ved at tippe over kanten og blive overtrætte og umulige.

Lige den aften ser jeg ingen grundt til at holde strengt på sengetiden. Men det skal stadig være morsomt og hyggeligt for alle, så de skal ikke være oppe for enhver pris.

Anmeld

24. december 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Grr... 

Mine har fået lov at tulle rundt..og før eller siden så er de enten blevet puttet, når de var trætte nok, eller de er faldet i søvn på en sofa

Det samme har vi også brugt juleaften.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.