Hvornår kommer Jeres tumling(er) i seng nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kommer Jeres tumling(er) i seng nytårsaften?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.953 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Mira0911

Ja lige med nytårsaften synes jeg godt nok den er meget svær.... Vi ved ikke helt om vi skal ud til et hold venner eller de kommer til os... Det skal vi have snakket om imellem jul og nytår... 

Jeg kan slet ikke forholde mig til hvornår Julie skal i seng nytårsaften... 

Grr... 

Hvornår kommer Jeres i seng nytårsaften? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

An&Jo

han får lov at blive oppe til han ikke kan mere..

vi skal over til en af mine veninder og hendes kæreste, og han skal have lov at hygge sig med os andre..

Anmeld

22. december 2011

skønneunger

altså når de er blevet så store (ca 2 år) at de ved der foregår noget spændende og anderledes, har de fået lov at være oppe indtil de dejser omkuld

Anmeld

22. december 2011

MLT

Nu ved jeg endnu ikke, hvad vi skal lave nytårsaften, men jeg er rimelig sikker på, at det bare ender med, at vi hygger os der hjemme. Jeg regner med, at Emma bare komme i seng til normal tid 20-21 tiden, og så kan manden og jeg hygge os med en god film og et glas champagne bagefter ..

Anmeld

22. december 2011

Mira0911

An&Jo skriver:

han får lov at blive oppe til han ikke kan mere..

vi skal over til en af mine veninder og hendes kæreste, og han skal have lov at hygge sig med os andre..

Tror næsten også det ender med at blive sådan her... For vi skal intet dagen efter... Det er bare ren afslapningen inden der skal startes i dagpleje om mandagen... 

Anmeld

22. december 2011

Mira0911

skønneunger skriver:

altså når de er blevet så store (ca 2 år) at de ved der foregår noget spændende og anderledes, har de fået lov at være oppe indtil de dejser omkuld

Tror også det ender sådan her med Julie... Hun bliver 3 til Feb. 

Anmeld

22. december 2011

Mira0911

EmmaJosephine skriver:

Nu ved jeg endnu ikke, hvad vi skal lave nytårsaften, men jeg er rimelig sikker på, at det bare ender med, at vi hygger os der hjemme. Jeg regner med, at Emma bare komme i seng til normal tid 20-21 tiden, og så kan manden og jeg hygge os med en god film og et glas champagne bagefter ..

Okey... Lyder også hyggeligt.. 

Anmeld

22. december 2011

Lone Jakobsen

Rasmus kommer i seng når han ikke kan mere. det samme gælder for øvrigt for de store. vi lader ham også sove en lang middagslur.

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Caroline er kun lige blevet et år .. Men hun kommer i seng når hun ikke kan mere / normal tid .. Det er som regl mellem 20 og 21 ..

Anmeld

22. december 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Ja lige med nytårsaften synes jeg godt nok den er meget svær.... Vi ved ikke helt om vi skal ud til et hold venner eller de kommer til os... Det skal vi have snakket om imellem jul og nytår... 

Jeg kan slet ikke forholde mig til hvornår Julie skal i seng nytårsaften... 

Grr... 

Hvornår kommer Jeres i seng nytårsaften? 

Stella kommer i seng til sædvanlig tid; kl. 20.00 for jeg ved, hun vågner til midnat pga. fyrværkeri. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.