Andre med "musikalske børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Toshiba

Puslingen skriver:

Elsker Liva alt slags musik, eller har hun præferancer??

dét er bare hvad der er på The Voice  hun nynner - synger og danser til alt med rytme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

2721

Toshiba skriver:

dét er bare hvad der er på The Voice  hun nynner - synger og danser til alt med rytme

Okay

Anmeld

22. december 2011

Gaia

Min datter på 20 mdr. Synger og danser hver dag. Hun er så sød når hun forsøger ar "synge" f.eks lille peter edderkop. Så laver hun fagterne ( dem hun kan) ogsynger de ord hun kan resten er volapyk. Men kæft hun er bare kær! Her hjemme har vi altid synget meget og fra da hun var helt lille startede hendes mor ( mig ) med at finde sangbogen frem og rasle ranglen og så ellers sidde med 1mdr. Gammel baby og synge i vildensky hehe jeg var så bange for hun blev understimuleret, det skulle min datter i hvert fald ikke  Så uhhej og tralaala hvor det gik derudaf for fulde orkester. Men idag kan jeg se hvilken positiv effekt de har haft at vi har synget meget. For hun er så dygtigt til det og kunne som lidt over et år i ganske korte øjeblikke ramme tonerne rent  Mor er stolt af sit musikalske barn 

Anmeld

22. december 2011

Brams

Toshiba skriver:

JAH det er SIMPELTHEN SÅ hyggeligt...

Liva (snart 1 år) nynner og "synger" det meste af en dag - det lyder bare såååå sødt og dejligt  - selv om natten kan hun vågne for at nynne lidt - og så sove videre

Andre der har børn der gør det hele tiden...??

Lærke har altid elsket at synge og nu hvor hun er blevet 2 år, synger hun ofte, også bare for sig selv.

Nu synger hun jo næsten alle ordene, så det er rigtig sjovt at lytte til, hender favoritter er "Du er min øjesten" og så alle julesangene lige nu

Anmeld

22. december 2011

Toshiba

Brams skriver:

Lærke har altid elsket at synge og nu hvor hun er blevet 2 år, synger hun ofte, også bare for sig selv.

Nu synger hun jo næsten alle ordene, så det er rigtig sjovt at lytte til, hender favoritter er "Du er min øjesten" og så alle julesangene lige nu

nåhhh hvor skøøønt

Anmeld

22. december 2011

MariaJ

Johanna på knapt 20 måneder elsker også musik. Hun synger ikke så meget, men eeeeelsker at danse. Her til morgen var det første hun sagde da hun slog øjnene op "pip,pip,pip", som er hendes navn for en spansk børnesang som hun elsker at se på you tube og rocker med hele kroppen til. Hun er også begyndt at lave fagter til sange hun kender fra vuggestuen og signalere, at hun vil at vi skal synge dem sammen med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.