Andre med "musikalske børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Clisolka

Toshiba skriver:

JAH det er SIMPELTHEN SÅ hyggeligt...

Liva (snart 1 år) nynner og "synger" det meste af en dag - det lyder bare såååå sødt og dejligt  - selv om natten kan hun vågne for at nynne lidt - og så sove videre

Andre der har børn der gør det hele tiden...??

Årh ja, det er skønt  Jeg har også en pige på snart 14 mrd., som nynner og synger hele dagen lang - vi har sågar haft en samtale med vuggestuen i går om noget musikalsk/gymnastik i næste sæson. Hun danser på livet løs - og især når Rasmus Seebach kommer i radioen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Toshiba

Babymor2010 skriver:

Årh ja, det er skønt  Jeg har også en pige på snart 14 mrd., som nynner og synger hele dagen lang - vi har sågar haft en samtale med vuggestuen i går om noget musikalsk/gymnastik i næste sæson. Hun danser på livet løs - og især når Rasmus Seebach kommer i radioen 

nååååhhh  ja hun skal da helt klar gå til noget med det så

Anmeld

21. december 2011

Ciss

Toshiba skriver:

JAH det er SIMPELTHEN SÅ hyggeligt...

Liva (snart 1 år) nynner og "synger" det meste af en dag - det lyder bare såååå sødt og dejligt  - selv om natten kan hun vågne for at nynne lidt - og så sove videre

Andre der har børn der gør det hele tiden...??

Begge mine er også "sangere". Rigtig hyggeligt. Jeg synes, det er vildt sødt!

Anmeld

21. december 2011

SussieThyssen

Toshiba skriver:

vi har altid musik tændt - synger - nynner og danser osv..

Helt fra hun have kolik, da hun var spæd - hjalp musikken hende - og derefter er den bare blevet en STOR del af vores hverdag

Super dejligt

Anmeld

21. december 2011

2721

Ja, Charlie han elsker musik, det første han gør når han vågner om morgnene er at synge uhhh uhhh uhhh som betyder, han gerne vil høre Rasmus Seebach og så tager han mors Iphone og tænder for ham mens han synger med Han bruger det meget til at slappe af og det hjælper ham hvis han er utryg og så ELSKER han at danse til Rasmus Seebach med mor

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Ciss skriver:

Begge mine er også "sangere". Rigtig hyggeligt. Jeg synes, det er vildt sødt!

jaa helt vildt  man smelter helt

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Puslingen skriver:

Ja, Charlie han elsker musik, det første han gør når han vågner om morgnene er at synge uhhh uhhh uhhh som betyder, han gerne vil høre Rasmus Seebach og så tager han mors Iphone og tænder for ham mens han synger med Han bruger det meget til at slappe af og det hjælper ham hvis han er utryg og så ELSKER han at danse til Rasmus Seebach med mor

nååååhhh  de er så søde når de nynner

Anmeld

21. december 2011

2721

Toshiba skriver:

nååååhhh  de er så søde når de nynner

Ja det får virkelig ens hjerte til at svulme

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Puslingen skriver:

Ja det får virkelig ens hjerte til at svulme

ja helt vildt

Anmeld

21. december 2011

2721

Toshiba skriver:

ja helt vildt

Elsker Liva alt slags musik, eller har hun præferancer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.