Kan hun tillade sig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Toshiba

Miss T skriver:

Nej, hun skal skabe respekt omkring, at han er kommet videre i sit liv uden hende, ellers må han træde i karakter og bede om at få en 7-7 aftale (som jeg tror er hans rettigheder) og så må han gøre klart overfor hende, at enten accepterer hun dig, ellers så tager han sagen i egen hånd. Det er usle kneb fra en presset kvinde og du skal se det som det, at hun er skide misundelig over at han er kommet over hende og videre, for det er jo de to der har barn sammen. han er kun i familie med sit barn, ikke med hende, hun vil blot være "påhæng", det har hun dog ikke indset endnu.

Mange kvinder gør desværre nogle dumme ting, når de er på dybt vand og hende her er en af dem. Forklar din mand, at han skal sætte sig ned og tage en alvors snak med hende, forklare hende, at du vil være i hans liv fremadrettet så han forventer respekt, lige som den respekt han giver hende. Det er ikke sikkert, at det fiser ind første gang, men når hun opdager at du bliver hængende og at han siger det tilpas mange gange, så vil hun på et tidspunkt selv se sig nødsaget til at komme videre i livet og finde en anden!

Kærlighed i kriser er altid svær at komme over, men over det kommer hun når tid er. Men det skal stadig ikke gå ud over dig og din mand skal blive ved med at sige pænt nej tak til mad, medmindre du er inviteret med. Ellers vil hun være en snigskytte i nød og formentlig prøve at lave feje kvindetricks.

Du står i en hård situation, da du bliver offer for en sårbar kvindes frustrationer Sålænge din mand bakker op om jeres forhold og er 200% I jeres forhold, så ville jeg lade "kællingen sejle" og kæmpe for at din mand kan få et dejligt forhold til sin datter, og sætte eksen på standby.

de fastsætter ALDRIG 7/7 ordninger MED MINDRE begge forældre selv ønsker det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

baby012

Toshiba skriver:

.. 

det gør de nemlig ikke nej.. og a slet ikke hvis forældrene komunikere så dårligt med hinanden som de gør her .. men alt afhængig af deres situation, ja så kan han måske få den bette hver anden weekend. 

der skal RIGTIG meget til før at der bliver lavet en 7/7 ordning.. da amtet ikke ser det som det bedste for barnet

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

.. 

det gør de nemlig ikke nej.. og a slet ikke hvis forældrene komunikere så dårligt med hinanden som de gør her .. men alt afhængig af deres situation, ja så kan han måske få den bette hver anden weekend. 

der skal RIGTIG meget til før at der bliver lavet en 7/7 ordning.. da amtet ikke ser det som det bedste for barnet

nej ved dårlig kommunikation er en 7/7 SLET ikke løsningen - det kræver TOP-TUNET-SAMARBEJDE

Anmeld

21. december 2011

Mamalou

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det kan handle om, at hun er bange for, at din kæreste vælger dig fremfor sit barn. Som du selv siger, så har kæresten sagt fra når han har haft en aftale med dig, hvor han tidligere måske har sagt ja? 

Umiddelbart kan jeg ikke se noget galt i, at din kæreste spiser med, når han alligevel sidde med ved bordet. Set fra barnets side, så vil det - for mig at se - være det mest naturlige og samtidig viser mor og far barnet, at vi kan være sammen. 

Jeg er selv bonusmor og mit råd til dig vil være at holde dig ude af samarbejdet - lad det være op til kæresten, hvad han synes er okay for ham og ikke. Jeg siger det allermest af hensyn til dig selv, men også af hensyn til at jeg tror samarbejdet vil fungerer bedre, når det sker mellem to parter. 

Nu beskriver du ikke de situationer, der har været, så det kan være svært at give sit perspektiv på sagen, i forhold til om hun kan tillade sig sin opførsel eller ej. Men det er selvfølgelig aldrig i orden at true og ift truslerne om Statsforvaltningen, ja så er det ikke holdbart. Jeg synes din kæreste skal bestille tid og "inviterer" barnets mor med, så de begge kan høre om deres rettigheder, så ved de altid hvordan de stor stillet og hvor de skal henvende sig, hvis samarbejdet bryder helt sammen og de ikke kan lave nogen aftaler.

Kh. Louise

Anmeld

21. december 2011

Miss T

Toshiba skriver:

Jeg kender ikke til det, men mener at han skal undersøge sine rettigheder. Det er jo ikke hendes job, at diktere at han ikke må se sin datter.

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Miss T skriver:

Jeg kender ikke til det, men mener at han skal undersøge sine rettigheder. Det er jo ikke hendes job, at diktere at han ikke må se sin datter.

NEJ - derfor lad det gå gennem statsforvaltningen - så har han faste dage og dermed BASTA

Anmeld

21. december 2011

Miss T

Toshiba skriver:

NEJ - derfor lad det gå gennem statsforvaltningen - så har han faste dage og dermed BASTA

Har jeg sagt at hun skal gøre andet?

Anmeld

21. december 2011

SS82

Jeg har prøvet mere eller mindre det samme som dig. Den gang boede jeg sammen med min eks der havde et barn med en anden. Hun var virkelig også meget bestemmende og ville også ha at han skulle sidde ude hos hende flere gange om ugen. Min eks turde ikke sætte sig imod for så ville hun gå i amtet og så var han bange for at han ikke fik lov at se sit barn. Når jeg sagde at jeg synes han skulle undersøge sine rettigheder turde han ikke gå i amtet da han som din kæreste var bange for der blev en sag og derved ville hun flippe helt ud. Jeg Tror mange fyrer kan være død nervøse for at hvis først amtet er indblandet så står de meget dårligere stillet over for barnet og samvær. Sådan har medierne jo haft det fremstillet. Men synes helt sikkert du skal få ham overtalt til at snakke med amtet så han kan hører hvilke rettigheder han egentlig har og at hun ikke bare kan true med bål og brand. Fra mig

Anmeld

21. december 2011

Miss T

Toshiba skriver:

Du kan jo lige prøve at læse min første besked og se hvad jeg skrev der.

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Du kan jo lige prøve at læse min første besked og se hvad jeg skrev der.

ansøg om samvær gennem amtet - dét er mit forslag...

Så kan hun ikke "true" sig gennem tingene

så er alt fastlagt

Amtet tilgodese BARNETS BEHOV og en far er absolut IKKE ringe stillet i dk

Tværtimod....

Jeg ville råde jer til at få det gjort - så der ikke kommer de "konflikter" ham og hende imellem samt ham og dig imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.