Caroline86 skriver:
ja jeg er også forberedt på at der kan komme et par "runder" endnu... det må vi (jeg) tage med....
Daniel valgte at han ikke vil holde jul med os (det var en del af hans beslutning om at gøre det forbi INDEN jul).... han vil ikke spille skuespil!
Der er nogenlunde styr på det praktiske (altså det der har men kommunen at gøre) men jeg er ved at stresse lidt over alt det jeg skal nå, må jeg indrømme! Skal forberede 3 eksaminer, ordne de sidste ting med kommunen, ny lejekontrakt, skifte forsikringer, melde mig i a-kasse, skrive et motivationsbrev og en ansøgning til min ønskede praktik (på engelsk), ja, jeg kunne blive ved 
Det er godt nok også et uheldigt tidspunkt....synes godt nok det er meget du skal have styr på indenfor kort tid. Det ville jo slide selv den stærkeste totalt ned.
Jeg ved ikke om du har gjort det, men lav en liste med alt det du skal have ordnet, og så lav det vigtigste først, og slet tingene på listen henad vejen. Det lyder godt nok som om at alt er vigtigt.....men en plan vil måske skabe overblik for dig....jeg ved det ikke.
Trist at han har valgt ikke at holde jul med jer. Marks far valgte jo at gøre det samme som Daniel. Mark havde fødselsdag 3 uger efter at vi gik fra hinanden, og han ville ikke holde Marks fødselsdag sammen med os. Det kan godt føles hårdt og koldt...men måske deres måde at vise på, at det er definitivt forbi 
Jeg håber I alligevel får en god jul, selvom det helt sikkert er en af de jule-aftner, der er sværest for dig.

Anmeld