her "bor" jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Caroline86

Carina1977 skriver:

Du får lige et kæmpe kram herfra Caroline 

Mark var på nogenlunde samme alder som Laura, dengang hvor Marks far og jeg gik fra hinanden. Mark reagerede på samme måde som Laura, så det er en ganske naturlig proces hun går igennem nu.

Vær forberedt på at hun måske på et senere tidspunkt vil få en efter-reaktion. Mark havde en periode hvor han vågnede skrigende op om natten af mareridt. Det varede ved i et par uger, og så gik det over igen. Det er ikke sikkert at Laura kommer til at gå det igennem, men nu er du i hvert fald forberedt på det 

Har du fået styr på alt det praktiske nu? Jeg ved godt det er utroligt opslidende 

Har i valgt at holde jul sammen eller hver for sig?

ja jeg er også forberedt på at der kan komme et par "runder" endnu... det må vi (jeg) tage med....

Daniel valgte at han ikke vil holde jul med os (det var en del af hans beslutning om at gøre det forbi INDEN jul).... han vil ikke spille skuespil!

Der er nogenlunde styr på det praktiske (altså det der har men kommunen at gøre) men jeg er ved at stresse lidt over alt det jeg skal nå, må jeg indrømme! Skal forberede 3 eksaminer, ordne de sidste ting med kommunen, ny lejekontrakt, skifte forsikringer, melde mig i a-kasse, skrive et motivationsbrev og en ansøgning til min ønskede praktik (på engelsk), ja, jeg kunne blive ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Muhmi

Du får lige en kæmpe julekrammer!!

Håber i får en rigtig dejlig jul trods alt!

Anmeld

23. december 2011

Carina1977

Caroline86 skriver:

ja jeg er også forberedt på at der kan komme et par "runder" endnu... det må vi (jeg) tage med....

Daniel valgte at han ikke vil holde jul med os (det var en del af hans beslutning om at gøre det forbi INDEN jul).... han vil ikke spille skuespil!

Der er nogenlunde styr på det praktiske (altså det der har men kommunen at gøre) men jeg er ved at stresse lidt over alt det jeg skal nå, må jeg indrømme! Skal forberede 3 eksaminer, ordne de sidste ting med kommunen, ny lejekontrakt, skifte forsikringer, melde mig i a-kasse, skrive et motivationsbrev og en ansøgning til min ønskede praktik (på engelsk), ja, jeg kunne blive ved

Det er godt nok også et uheldigt tidspunkt....synes godt nok det er meget du skal have styr på indenfor kort tid. Det ville jo slide selv den stærkeste totalt ned.

Jeg ved ikke om du har gjort det, men lav en liste med alt det du skal have ordnet, og så lav det vigtigste først, og slet tingene på listen henad vejen. Det lyder godt nok som om at alt er vigtigt.....men en plan vil måske skabe overblik for dig....jeg ved det ikke.

Trist at han har valgt ikke at holde jul med jer. Marks far valgte jo at gøre det samme som Daniel. Mark havde fødselsdag 3 uger efter at vi gik fra hinanden, og han ville ikke holde Marks fødselsdag sammen med os. Det kan godt føles hårdt og koldt...men måske deres måde at vise på, at det er definitivt forbi 

Jeg håber I alligevel får en god jul, selvom det helt sikkert er en af de jule-aftner, der er sværest for dig.

Anmeld

23. december 2011

serinasmor

Caroline86 skriver:

hej søde

jeg vil ikke stresse dig mere end højest nødvendigt ... blot minde dig om at når farmand flytter så er du forsørger og kan derfor søge SU som forsørger  

det burde i hvert fald hjælpe på økonomien  .. selvom det måske ikke mindsker mængden af små opgaver der skal løses

håber i får en god jul .. og hurtigt vænner jer til bare at være 2

Anmeld

23. december 2011

smokin

Caroline86 skriver:

tak, søde....

Også tak til alle Jer andre!!

Det er en virkelig underlig situation at stå i og jeg kan slet ikke finde rundt i mine følelser...

Jeg er drøn ked af det, men alligevel forbavsende rolig omkring det hele! Tror måske netop at "Laura-beskytteren" har taget over i alt det her... hun skal bare så roligt som muligt igennem det her og det er det der er min "opgave" nu.....

Men det undrer mig at jeg ikke er flippet skråt på ham (endnu) for der er temmelig mange ting jeg kunne/burde blive gal over........

Det var da det mindste jeg kunne gøre. Altså sende en tanke eller to. Jeg synes det er vildt at han har gjort det. Jeg forstår det slet ikke. Min verden var nok styrtet i grus - hvor er du sej og stærk at du bare er helt rolig. Overraskende at du slet ikke havde set den komme? 

Er han flyttet?

Anmeld

23. december 2011

Louiiiise

Kæmpe kram herfr.  

Anmeld

23. december 2011

Hvem?

23. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Wouw, den havde jeg sq ikk lige regnet med sku' komme fra dig!
Kæmpe krammer til dig og lille pigen..
Knuser

Anmeld

23. december 2011

Caroline86

serinasmor skriver:

hej søde

jeg vil ikke stresse dig mere end højest nødvendigt ... blot minde dig om at når farmand flytter så er du forsørger og kan derfor søge SU som forsørger  

det burde i hvert fald hjælpe på økonomien  .. selvom det måske ikke mindsker mængden af små opgaver der skal løses

håber i får en god jul .. og hurtigt vænner jer til bare at være 2

tak søde

Har allerede søgt forsørgertillæg ordnede jeg i tirsdags

Anmeld

23. december 2011

Caroline86

Zette skriver:

Det var da det mindste jeg kunne gøre. Altså sende en tanke eller to. Jeg synes det er vildt at han har gjort det. Jeg forstår det slet ikke. Min verden var nok styrtet i grus - hvor er du sej og stærk at du bare er helt rolig. Overraskende at du slet ikke havde set den komme? 

Er han flyttet?

han tog afsted i mandags, men hans ting er her stadig....

Jeg regner med at han får pakket de fleste af sine ting her mellem jul og nytår, men han flytter nok først de sidste ting når han har fundet et nyt (permanent) sted at bo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.