her "bor" jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

SSL

Tænker sådan på dig, i disse dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Wimmie

Caroline86 skriver:

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

Vælger også bare lige at sende et stort 

Anmeld

22. december 2011

lycly

Ej det er jeg virkelig ked af at høre Du får lige et kæmpe 

Anmeld

22. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

sender lige et jule

Anmeld

22. december 2011

Caroline86

1000 tak allesammen!!

Dagene går og indtil videre hænger vi stadig sammen!

Laura er påvirket men jeg synes hun klarer det skide hamrende flot! Hun er en klog pige og forstår godt hvad der foregår, men alligevel formår hun at holde fanen højt det meste af tiden!

Omklamrende og bange for at jeg går fra hende, men det er skisme da ikke så underligt!

Jeg taler meget med hende om at far ikke skal bo der mere men at vi stadig ser ham og altid kan ringe til ham, men hun siger "NEJ" vredt når jeg spørger om hun vil tale med ham prøver ellers at forklare at far ikke er dum, men lige nu er hun ikke enig, og det er lidt svært... Jeg håber hun kommer på bedre tanker når de ses i juledagene

Hun taler ikke om ham, men det er vel hendes måde at bearbejde og det er ok... Hun har det bedst med at han er "helt væk" lige nu, så vi gør det sådan og taler med hende når tingene er lidt svære...

Anmeld

22. december 2011

smokin

Hej Caroline,

Har læst din tråd og vil ikke gå uden og skrive til dig. Sikke noget rod, jeg er overrasket og en anelse chokeret, men det er du også kan jeg forstå. Træls tid at det skulle ske på, jeg håber det bedste for dig og Laura, det fortjener I. Sig til hvis jeg kan gøre noget for dig, også selvom det bare er et kram.

Kærligst
Zette 

Anmeld

22. december 2011

Hasselnødden

23. december 2011

Caroline86

Zette skriver:

Hej Caroline,

Har læst din tråd og vil ikke gå uden og skrive til dig. Sikke noget rod, jeg er overrasket og en anelse chokeret, men det er du også kan jeg forstå. Træls tid at det skulle ske på, jeg håber det bedste for dig og Laura, det fortjener I. Sig til hvis jeg kan gøre noget for dig, også selvom det bare er et kram.

Kærligst
Zette 

tak, søde....

Også tak til alle Jer andre!!

Det er en virkelig underlig situation at stå i og jeg kan slet ikke finde rundt i mine følelser...

Jeg er drøn ked af det, men alligevel forbavsende rolig omkring det hele! Tror måske netop at "Laura-beskytteren" har taget over i alt det her... hun skal bare så roligt som muligt igennem det her og det er det der er min "opgave" nu.....

Men det undrer mig at jeg ikke er flippet skråt på ham (endnu) for der er temmelig mange ting jeg kunne/burde blive gal over........

Anmeld

23. december 2011

Carina1977

Du får lige et kæmpe kram herfra Caroline 

Mark var på nogenlunde samme alder som Laura, dengang hvor Marks far og jeg gik fra hinanden. Mark reagerede på samme måde som Laura, så det er en ganske naturlig proces hun går igennem nu.

Vær forberedt på at hun måske på et senere tidspunkt vil få en efter-reaktion. Mark havde en periode hvor han vågnede skrigende op om natten af mareridt. Det varede ved i et par uger, og så gik det over igen. Det er ikke sikkert at Laura kommer til at gå det igennem, men nu er du i hvert fald forberedt på det 

Har du fået styr på alt det praktiske nu? Jeg ved godt det er utroligt opslidende 

Har i valgt at holde jul sammen eller hver for sig?

Anmeld

23. december 2011

pastry26

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.