Hej piger 
Min søn vejede 3920 da han blev født 6/9 2011 og hver gang min sundhedsplejerske kommer og vejer ham, siger hun at han er en stor dreng og at han hver gang tager mere på end han burde. 
I går var hun så forbi igen, og min søn har ikke taget helt så meget på som han plejer. Han har været rigtig nysgerrig og har ikke kunne koncentrer sig om at spise. Jeg læste mig til at dette var helt normalt når man nærmer sig de 4 måneder, da de bliver mere bevidste om verden omkring dem. Jeg tænkte at hvis han var sulten, ville han jo bare bede om mere mad!
Hun syntes at jeg skulle prøve at tilbyde ham brystet så ofte som muligt, hvilket jeg har gjort siden i går. Så han har fået en hel masse små måltider. Han har afføring ca hver anden dag, og faktisk på et bestemt tidspunkt efter et måltid. Men i dag blev han vildt ked af det og skreg mens han pressede.
Kan jeg overfodre ham når han er så gammel? Kan det være tilfældigt at han har fået ondt i maven nu, eller har jeg bare fyldt i ham uden at give hans mave ro
(han spiser fine store måltider om natten og sover 5-7 timer før han får mad igen)
i hvert fald kom der ingen afføring og lige nu sover det lille pus, mens han vågner ind i mellem og presser..
Anmeld