Madbuget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

twinboys

Hailiesmom11 skriver:

Sejt det med madplan er jeg ikke god til.. men er god til at kigge efter tilbudsvare og spare generelt

Jeg går aldrig efter tilbudsvarer for så køber man ekstra og ikke altid noget man har brug for,... Jeg handler faktisk kun to steder... i Rema 1000 og Føtex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

twinboys

Hailiesmom11 skriver:

Sejt det med madplan er jeg ikke god til.. men er god til at kigge efter tilbudsvare og spare generelt

Jeg går aldrig efter tilbudsvarer for så køber man ekstra og ikke altid noget man har brug for,... Jeg handler faktisk kun to steder... i Rema 1000 og Føtex

Anmeld

20. december 2011

Hailiesmom11

Ditte_Marie skriver:

Forresten, så er det en rigtig god ide med en ugentlig madplan

Det har i hvert fald stoppet alle mine impulsive indkøb - og har hjulpet på budgettet, så der helt sikkert er masser af penge hver måned.

Og så skal man kun købe ind én gang om ugen

... og så køber jeg pensionist-kød, nu når jeg går hjemme hah

Pensionistkød??

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

Hailiesmom11 skriver:

Pensionistkød??

Ja, jeg ser hvornår sidste salgsdato på kødet er - og så den morgen hvor det er sidste salgsdag, går jeg ned og køber det om formiddagen, for så er det ofte sat ned til under halv pris - og så er det lige hjem i fryseren med det

Anmeld

20. december 2011

Hailiesmom11

twinboys skriver:

Okay jeg køber det jeg ved vi får brugt/spist... vi smider som regel aldrig noget ud, så det fungere herhjemme

Anmeld

20. december 2011

twinboys

Hailiesmom11 skriver:

Okay jeg køber det jeg ved vi får brugt/spist... vi smider som regel aldrig noget ud, så det fungere herhjemme

Dejligt

Anmeld

20. december 2011

Hailiesmom11

Ditte_Marie skriver:

Ja, jeg ser hvornår sidste salgsdato på kødet er - og så den morgen hvor det er sidste salgsdag, går jeg ned og køber det om formiddagen, for så er det ofte sat ned til under halv pris - og så er det lige hjem i fryseren med det

Gud hvor smart den skal vist lige skrives bag øret

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

Hailiesmom11 skriver:

Gud hvor smart den skal vist lige skrives bag øret

Sidst jeg gjorde et "kup" fik jeg 4,5kg hakket oksekød for 80kr i Fakta

Anmeld

20. december 2011

Hailiesmom11

Ditte_Marie skriver:

Sidst jeg gjorde et "kup" fik jeg 4,5kg hakket oksekød for 80kr i Fakta

Så sejt

Anmeld

21. december 2011

lilledittemor

Hailiesmom11 skriver:

Så sejt

Det hjælper i hvert fald godt på økonomien - så i sidste ende er der penge til at man også kan spise ude en aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.