Madbuget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Hailiesmom11

Jeg sidder og er igang med at lave budget for vores lille familie, men har ingen ide om hvad vi bruger på mad hver måned..

Så nu er det jeg gerne vil høre hvad jeres madbugetter er på.. vi er en familie på 3 2 voksne og vores datter på 6 mdr samt 2 hunde men det er lagt i budgettet for sig selv..

Det er alt til husholdningen der skal i budgettet, bleer, mme, shampoo og lokomspapir

håber i vil hjælpe mig med at få overblik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

lilledittemor

Hailiesmom11 skriver:

Jeg sidder og er igang med at lave budget for vores lille familie, men har ingen ide om hvad vi bruger på mad hver måned..

Så nu er det jeg gerne vil høre hvad jeres madbugetter er på.. vi er en familie på 3 2 voksne og vores datter på 6 mdr samt 2 hunde men det er lagt i budgettet for sig selv..

Det er alt til husholdningen der skal i budgettet, bleer, mme, shampoo og lokomspapir

Herhjemme er vi to voksne og snart en baby.. så har vi et "husholdnings/madbudget" på 3500kr - og der kommer til at være penge i overskud, eller en meget lækker livsttil

Anmeld

20. december 2011

twinboys

Hailiesmom11 skriver:

vi bruger 4500kr og vi er en familie på 2 voksne og 2 drenge på 8 1/2år og i hverdagene har jeg 5 dagplejebørn... så her er der mange munde at mætte...

Anmeld

20. december 2011

Hailiesmom11

Ditte_Marie skriver:

Herhjemme er vi to voksne og snart en baby.. så har vi et "husholdnings/madbudget" på 3500kr - og der kommer til at være penge i overskud, eller en meget lækker livsttil

Det er også deromkring jeg tænker vores skal ligge

og held og lykke med bebs - sender da lige en omgang ve-støv

Anmeld

20. december 2011

Hailiesmom11

twinboys skriver:

vi bruger 4500kr og vi er en familie på 2 voksne og 2 drenge på 8 1/2år og i hverdagene har jeg 5 dagplejebørn... så her er der mange munde at mætte...

Hold da op godt gået, hvordan gør du det???

Anmeld

20. december 2011

Kvindemin

Vi bruger omkring 500 om ugen, vi er 2 voksne og 2 børn
Og vi for lækkert, samt sundt mad.

Anmeld

20. december 2011

twinboys

Hailiesmom11 skriver:

Hold da op godt gået, hvordan gør du det???

Laver kostplan og handler kun det der står på indkøbssedlen...

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

Hailiesmom11 skriver:

Det er også deromkring jeg tænker vores skal ligge

og held og lykke med bebs - sender da lige en omgang ve-støv

Forresten, så er det en rigtig god ide med en ugentlig madplan

Det har i hvert fald stoppet alle mine impulsive indkøb - og har hjulpet på budgettet, så der helt sikkert er masser af penge hver måned.

Og så skal man kun købe ind én gang om ugen

... og så køber jeg pensionist-kød, nu når jeg går hjemme hah

Anmeld

20. december 2011

Hailiesmom11

twinboys skriver:

Laver kostplan og handler kun det der står på indkøbssedlen...

Sejt det med madplan er jeg ikke god til.. men er god til at kigge efter tilbudsvare og spare generelt

Anmeld

20. december 2011

twinboys

Hailiesmom11 skriver:

Sejt det med madplan er jeg ikke god til.. men er god til at kigge efter tilbudsvare og spare generelt

Jeg går aldrig efter tilbudsvarer for så køber man ekstra og ikke altid noget man har brug for,... Jeg handler faktisk kun to steder... i Rema 1000 og Føtex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.