Min far skred.. Igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

lidt håber dig og sin søn trods alt får en god jul og holder humøret højt

Jeg vil prøve mit aller bedste.
Heldigvis er min søn kun 2½, så han husker det nok ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

mulle85

Anonym skriver:

Jeg vil prøve mit aller bedste.
Heldigvis er min søn kun 2½, så han husker det nok ikke. 

det er jo så altid noget, de er heldigvis ikke så gamle i den alder, har en på samme alder selv

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

det er jo så altid noget, de er heldigvis ikke så gamle i den alder, har en på samme alder selv

Jah
Men føj, det bliver svært.  

Anmeld

20. december 2011

Frk.Skruk

Anonym skriver:

Puha, jeg er ødelagt.

Mine brødre og jeg har ikke haft kontakt med vores far det meste af barndommen, pga. mange og rigtige dårlige ting.
Min far møder en ny dame, og kontakter os. Jeg er den eneste af os, der tog i mod hans invitation. Jeg var omkring 18 dengang.

I dag har min far sagt, at han ikke længere vil være en del af mit liv og min søns liv. Jeg kunne ikke rigtig få nogen forklaring på tingene. Men sådan er det blevet.

I starten af vores nye kontakt var jeg rigtig bange for, at knytte mig selv for meget til ham. Da jeg  så endelig er tæt knyttet til ham, vælger han at skride. Jeg har haft så meget frygt for, at han ville gå sin vej igen. 

Jeg er nu splittet. Jeg har ikke bare mistet ham jeg endelig begyndte at kalde far. Nej, jeg har også mistet min stedmor og søskende. For de må ikke beholde kontakten med mig for min far.

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget. Måske bare et lille kram! 

Kæmpe til dig .. Jeg kan virkelig godt forstå at du er ked af det.. Jeg har selv en far som ofte har valgt mig og min bror fra.. Så jeg kender godt lidt til det..

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Frk.Skruk skriver:

Kæmpe til dig .. Jeg kan virkelig godt forstå at du er ked af det.. Jeg har selv en far som ofte har valgt mig og min bror fra.. Så jeg kender godt lidt til det..

Mange tak

tænk at man kan gøre sådan. jeg forstår det simpelthen ikke. 

Anmeld

20. december 2011

mulle85

Anonym skriver:

Jah
Men føj, det bliver svært.  

det tror jeg gerne på har aldrig prøvet det selv godt nok, men ku forestille mig det ikke var fedt

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Du skal så sandelig ikke nøjes med et lille kram, men et stort og kærligt knus!

Nogle mennesker er bare ikke værd at samle på, og så er det egentligt ligegyldigt om de er søskende, mor eller far.
Man skal ikek bruge sit liv på menensker, der får en til at græde, og som man ikke kan stole på.

Mange kærlige hilsener
Sussie

Anmeld

20. december 2011

Miss T

Han fortjener jer ikke.. ! Jeg forstår ikke, hvordan en far kan forlade sine børn på den måde, hellere ikke for en ny dame.
Jeg er ked af det på jeres vegne.

Anmeld

20. december 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Puha, jeg er ødelagt.

Mine brødre og jeg har ikke haft kontakt med vores far det meste af barndommen, pga. mange og rigtige dårlige ting.
Min far møder en ny dame, og kontakter os. Jeg er den eneste af os, der tog i mod hans invitation. Jeg var omkring 18 dengang.

I dag har min far sagt, at han ikke længere vil være en del af mit liv og min søns liv. Jeg kunne ikke rigtig få nogen forklaring på tingene. Men sådan er det blevet.

I starten af vores nye kontakt var jeg rigtig bange for, at knytte mig selv for meget til ham. Da jeg  så endelig er tæt knyttet til ham, vælger han at skride. Jeg har haft så meget frygt for, at han ville gå sin vej igen. 

Jeg er nu splittet. Jeg har ikke bare mistet ham jeg endelig begyndte at kalde far. Nej, jeg har også mistet min stedmor og søskende. For de må ikke beholde kontakten med mig for min far.

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget. Måske bare et lille kram! 

Virkelig KÆMPE KÆMPE KRAM fra mig !!

Jeg står i stuationen, bare med min mor.. SÅ kender det alt for godt.. Jeg  ved ikke hvor mange tårer jeg har spildt.. Men er begyndt at lære at leve med det.. Selvom det piner mig konstant... Har du nogle at snakke med det om? 

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Virkelig KÆMPE KÆMPE KRAM fra mig !!

Jeg står i stuationen, bare med min mor.. SÅ kender det alt for godt.. Jeg  ved ikke hvor mange tårer jeg har spildt.. Men er begyndt at lære at leve med det.. Selvom det piner mig konstant... Har du nogle at snakke med det om? 

Mange tak. Er ked af, at du står i samme situation.
Jeg har heldigvis en fantastisk mor og stedfar, som jeg altid har betragtet som min rigtige far.

Min søn bliver passet hjemme ved dem i nat, så jeg kan få ro og tid til, at tude så meget som muligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.