Min far skred.. Igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

Puha, jeg er ødelagt.

Mine brødre og jeg har ikke haft kontakt med vores far det meste af barndommen, pga. mange og rigtige dårlige ting.
Min far møder en ny dame, og kontakter os. Jeg er den eneste af os, der tog i mod hans invitation. Jeg var omkring 18 dengang.

I dag har min far sagt, at han ikke længere vil være en del af mit liv og min søns liv. Jeg kunne ikke rigtig få nogen forklaring på tingene. Men sådan er det blevet.

I starten af vores nye kontakt var jeg rigtig bange for, at knytte mig selv for meget til ham. Da jeg  så endelig er tæt knyttet til ham, vælger han at skride. Jeg har haft så meget frygt for, at han ville gå sin vej igen. 

Jeg er nu splittet. Jeg har ikke bare mistet ham jeg endelig begyndte at kalde far. Nej, jeg har også mistet min stedmor og søskende. For de må ikke beholde kontakten med mig for min far.

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget. Måske bare et lille kram! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Puha, jeg er ødelagt.

Mine brødre og jeg har ikke haft kontakt med vores far det meste af barndommen, pga. mange og rigtige dårlige ting.
Min far møder en ny dame, og kontakter os. Jeg er den eneste af os, der tog i mod hans invitation. Jeg var omkring 18 dengang.

I dag har min far sagt, at han ikke længere vil være en del af mit liv og min søns liv. Jeg kunne ikke rigtig få nogen forklaring på tingene. Men sådan er det blevet.

I starten af vores nye kontakt var jeg rigtig bange for, at knytte mig selv for meget til ham. Da jeg  så endelig er tæt knyttet til ham, vælger han at skride. Jeg har haft så meget frygt for, at han ville gå sin vej igen. 

Jeg er nu splittet. Jeg har ikke bare mistet ham jeg endelig begyndte at kalde far. Nej, jeg har også mistet min stedmor og søskende. For de må ikke beholde kontakten med mig for min far.

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget. Måske bare et lille kram! 

KÆMPE  til dig.. kan godt forstå du er ked af det

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

KÆMPE  til dig.. kan godt forstå du er ked af det

Mange tak!
det var ikke lige sådan, jeg havde forestillet mig, at julen skulle være. 

Anmeld

20. december 2011

mulle85

stort til dig herfra

Anmeld

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Mange tak!
det var ikke lige sådan, jeg havde forestillet mig, at julen skulle være. 

nej det er da godt nok også BARSK at melde ud her op til jul

Men tænk at hvis han ikke værdsætter jeg mere - er i bedre tjent uden - selv om det gør pisse ondt

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

stort til dig herfra

Mange tak

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

nej det er da godt nok også BARSK at melde ud her op til jul

Men tænk at hvis han ikke værdsætter jeg mere - er i bedre tjent uden - selv om det gør pisse ondt

Det er også sådan jeg tænker.
Hvis han har så nemt ved det, er vi bare bedre tjent uden.. 

Men hold kæft, hvor gør det ondt! 

Anmeld

20. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Det er jeg ked af at høre

Anmeld

20. december 2011

mulle85

Anonym skriver:

Mange tak

lidt håber dig og sin søn trods alt får en god jul og holder humøret højt

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.