Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Jeg har fået den fineste kurv, fra en masse af jer, i dag og ernhelt overvældet over alle de lækre og fine ting der er med.10000 1000 tak!Jeg kan ikke beskrive hvor meget det rør mig at så mange mennesker tænker på os. TAK!!!!Liva var igang med ponyerne med det samme og hum har taget dem med i seng
Jeg har fået den fineste kurv, fra en masse af jer, i dag og ernhelt overvældet over alle de lækre og fine ting der er med.10000 1000 tak!Jeg kan ikke beskrive hvor meget det rør mig at så mange mennesker tænker på os. TAK!!!!Liva var igang med ponyerne med det samme og hum har taget dem med i seng
Ville rigtig gerne have været med i gaven, men sender i stedet end masse tanker til Jer allesammen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja jeg er da også gået glip af det hele.
Men sender så lige mine tanker til jer og lille Mikkel.
Jeg håber i får en god jul og godt nytår tros alt jeg fik lige læste om lille Mikkel pyha jeg hepper meget på ham.
mange tanke og knus herfra
Henriette
TbCp skriver: Det ved jeg og tankerne alle sender er de aller vigtigste!
Det ved jeg og tankerne alle sender er de aller vigtigste!
/K
Også mange tanker herfra..nåede heller ikke men I er i vore tanker hver dag..
Håber I får den bedste jul uanset hvad (ved selv hvordan livet er på neo i juledagene), de plejer at være rigtig gode til at hygge om de, der nu er der..
Mange knus og varme tanker til Jeres dejlige lille familie med ønsket om alt godt i fremtiden..
Dejligt i blev glade for den allesammen
Dejligt I blev glade for den!!
Tænker meget på jer, og jeres lille Mikkel!! for at han klarer den. Han lyder til at være en fighter!!
Glad for den varmede på det rette sted i en svær tid og det var noget i kunne bruge...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128