10000000000 tak!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Laura.

Jeg har desværre helt overset denne indsamling, ellers havde jeg med glædet støttet jer. Men jeg håber det går jer godt og ikke mindst med den lille prins

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

twinboys

TbCp skriver:

Jeg har fået den fineste kurv, fra en masse af jer, i dag og ernhelt overvældet over alle de lækre og fine ting der er med.
10000 1000 tak!
Jeg kan ikke beskrive hvor meget det rør mig at så mange mennesker tænker på os. TAK!!!!

Liva var igang med ponyerne med det samme og hum har taget dem med i seng

Jeg er glad for at høre at du/I blev glad for kurven... Vi tænker meget på jer...

Anmeld

20. december 2011

TbCp

Laura. skriver:

Jeg har desværre helt overset denne indsamling, ellers havde jeg med glædet støttet jer. Men jeg håber det går jer godt og ikke mindst med den lille prins

Det skal du ikke tænke på det allervigtigste er trods alt alle de varmen tanker folk sender os, det betyder så uendeligt meget!

Anmeld

20. december 2011

nilletøz

Hvor er det dejligt at høre i kunne bruge den!!!

Tænker meget på jer

Anmeld

20. december 2011

Kløver

EJ ikke igen. er åbenbart gået glip af 2 indsamlinger nu.
På trods af jeg har misset at være med, skal du vide der bliver sendt mange tanker herfra og hvor er det skønt at så mange andre har samlet ind til en flot kurv til jer. Håber det går godt med jeres lille familie og med Mikkel som kæmper på neonatal.
MAnge mange julekram herfra, og venter på godt nyt

Anmeld

20. december 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg er glad for Liva kunne lide ponyerne og at i blev glade for gaven. Vi sender alle tusinde tanker og dem der ikke nåede indsamlingen sender mindst lige så mange tanker som dem der gjorde. Vi hepper alle på lille Mikkel..

Anmeld

20. december 2011

TbCp

Maja84 skriver:

EJ ikke igen. er åbenbart gået glip af 2 indsamlinger nu.
På trods af jeg har misset at være med, skal du vide der bliver sendt mange tanker herfra og hvor er det skønt at så mange andre har samlet ind til en flot kurv til jer. Håber det går godt med jeres lille familie og med Mikkel som kæmper på neonatal.
MAnge mange julekram herfra, og venter på godt nyt

Det ved jeg og tankerne alle sender er de aller vigtigste!

Anmeld

20. december 2011

Stumpen

20. december 2011

Becks

TbCp skriver:

Jeg har fået den fineste kurv, fra en masse af jer, i dag og ernhelt overvældet over alle de lækre og fine ting der er med.
10000 1000 tak!
Jeg kan ikke beskrive hvor meget det rør mig at så mange mennesker tænker på os. TAK!!!!

Liva var igang med ponyerne med det samme og hum har taget dem med i seng

Dejligt I blev glade for den og Liva med

Jeg kunne desværre heller ikke være med, da jeg hænger ret meget med måsen økonomisk i denne måned

Men I har haft alle mine tanker med jer, de sidste par uger, og jeg tænder hver dag et lys for Mikkel

Håber det går lidt bedre med ham - Rigtig god jul til jer

Anmeld

20. december 2011

TbCp

Becks skriver:

Dejligt I blev glade for den og Liva med

Jeg kunne desværre heller ikke være med, da jeg hænger ret meget med måsen økonomisk i denne måned

Men I har haft alle mine tanker med jer, de sidste par uger, og jeg tænder hver dag et lys for Mikkel

Håber det går lidt bedre med ham - Rigtig god jul til jer

Tankerne betyder aller mest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.