Julegaveide til kommende farmand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

MissTas

Skønne Jønne skriver:

Aha

Spørgsmålet er så bare om han ville læse den

Men en bog om hvad han kan lave med sin søn eller sådan kunne være en god ide

Tror lige jeg må en Tur i boghandlen <3

ja.. der sker jo ikke noget ved at kigge hvad de har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Levi&LilysMor

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i baby-gutinder

Min kæreste og jeg har lige købt iphones som vores julegaver, men synes stadig der skal en lille ting under træet jo <3

Det skal kun være til et par 100kr og gerne noget til en kommende farmand... Vi havde den anden dag en snak om at han slet ikke følte at han ville være god nok fordi han ikke har tænkt over alle de ting som jeg gør... At tøjet skal vaskes, at stofbleerne ikke er bleer, osv osv - bare sådanne småting som vi kvinder bliver opdateret på ved at læse herinde
Jeg prøvede at sige til ham at det nok var helt normalt, men nu tænker jeg da også over hvordan jeg siger tingene jeg har tænkt over så han ikke går helt ned med flaget :,(

Nå men piger - en god gaveide som viser at jeg er stolt af at han skal være far til mit barn omkring d. 17. Januar <3

Min kæreste fik noget tid inden han bev far, den bog som hedder far på færde, den skulle være god  

Anmeld

20. december 2011

Frk.S

Skønne Jønne skriver:

Citerede så mig selv istedet for dit indlæg :s

God ide med eb sidste kæresteaften

Er der nogle gode steder hvor man kan købe en sådan body eller lignende? Synes ikke det er noget jeg har set så meget af... Og tør næsten ikke stole på at skulle kunne nå at få noget hjem fra internettet

I H&M kan du få bodyer med teksten IDAD.

Ellers vil jeg anbefale dig bogen "far på færde" - den har jeg givet min kæreste, og den er ret sjov.
http://www.saxo.com/dk/item/lars-daneskov-far-paa-faerde-remix-haeftet.aspx?kb=1&gclid=CMfu5YiOka0CFWZXmAodtFAHnQ

Anmeld

20. december 2011

Giraffen

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i baby-gutinder

Min kæreste og jeg har lige købt iphones som vores julegaver, men synes stadig der skal en lille ting under træet jo <3

Det skal kun være til et par 100kr og gerne noget til en kommende farmand... Vi havde den anden dag en snak om at han slet ikke følte at han ville være god nok fordi han ikke har tænkt over alle de ting som jeg gør... At tøjet skal vaskes, at stofbleerne ikke er bleer, osv osv - bare sådanne småting som vi kvinder bliver opdateret på ved at læse herinde
Jeg prøvede at sige til ham at det nok var helt normalt, men nu tænker jeg da også over hvordan jeg siger tingene jeg har tænkt over så han ikke går helt ned med flaget :,(

Nå men piger - en god gaveide som viser at jeg er stolt af at han skal være far til mit barn omkring d. 17. Januar <3

I bog og idé ka man købe en masse søde småting hvor der står "verdens sejeste far" på og sådan noget

Der har jeg købt et sæt grill-tænker hvor der står "verdens sejeste far" på og den kostede vist 100 kr

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

Frk.S skriver:

I H&M kan du få bodyer med teksten IDAD.

Ellers vil jeg anbefale dig bogen "far på færde" - den har jeg givet min kæreste, og den er ret sjov.
http://www.saxo.com/dk/item/lars-daneskov-far-paa-faerde-remix-haeftet.aspx?kb=1&gclid=CMfu5YiOka0CFWZXmAodtFAHnQ

jeg sidder faktisk lige og søger lidt om de bøger der...

Men altså er det bare underholdning eller??

tror min kæreste ville synes at det var fedt med en bog med hvornår man kan lave forskellige aktiviteter med barnet

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

Giraffen skriver:

I bog og idé ka man købe en masse søde småting hvor der står "verdens sejeste far" på og sådan noget

Der har jeg købt et sæt grill-tænker hvor der står "verdens sejeste far" på og den kostede vist 100 kr

det er sq også en god ide

herhjemme er det farmand som laver maden - så en god ide med et grill-sæt eller lignende
tror faktisk at jeg engang gav ham det med "verdens bedste kæreste" eller lign.

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

LevisMor skriver:

Min kæreste fik noget tid inden han bev far, den bog som hedder far på færde, den skulle være god  

jeg har lige kigget lidt på nogle forskellige bøger...

er det bare underholdning, eller bliver man også lidt klogere??

Anmeld

20. december 2011

Giraffen

Skønne Jønne skriver:

det er sq også en god ide

herhjemme er det farmand som laver maden - så en god ide med et grill-sæt eller lignende
tror faktisk at jeg engang gav ham det med "verdens bedste kæreste" eller lign.

lige præcis sådan noget i den serie og det er også svært med min kæreste for han drikker hverken kaffe eller læser - så bøger og kopper og sådan er no-go

og alle bodyer jeg ku finde var samlet så det både var "i love dad" og "i love mom" samlet og så går idéen lidt af det synes jeg

Men bog og idé er et hit

Anmeld

20. december 2011

Levi&LilysMor

Skønne Jønne skriver:

jeg har lige kigget lidt på nogle forskellige bøger...

er det bare underholdning, eller bliver man også lidt klogere??

Begge dele siger min kæreste

Anmeld

20. december 2011

sarahb

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i baby-gutinder

Jeg ville give ham et 10 turs kort til baby svømning.
Så kan de styrke sit bånd der og det er jo så sundt for baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.