Julegaveide til kommende farmand???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Skønne Jønne

Hej alle i baby-gutinder

Min kæreste og jeg har lige købt iphones som vores julegaver, men synes stadig der skal en lille ting under træet jo <3

Det skal kun være til et par 100kr og gerne noget til en kommende farmand... Vi havde den anden dag en snak om at han slet ikke følte at han ville være god nok fordi han ikke har tænkt over alle de ting som jeg gør... At tøjet skal vaskes, at stofbleerne ikke er bleer, osv osv - bare sådanne småting som vi kvinder bliver opdateret på ved at læse herinde
Jeg prøvede at sige til ham at det nok var helt normalt, men nu tænker jeg da også over hvordan jeg siger tingene jeg har tænkt over så han ikke går helt ned med flaget :,(

Nå men piger - en god gaveide som viser at jeg er stolt af at han skal være far til mit barn omkring d. 17. Januar <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

tinasmor

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i baby-gutinder

Min kæreste og jeg har lige købt iphones som vores julegaver, men synes stadig der skal en lille ting under træet jo <3

Det skal kun være til et par 100kr og gerne noget til en kommende farmand... Vi havde den anden dag en snak om at han slet ikke følte at han ville være god nok fordi han ikke har tænkt over alle de ting som jeg gør... At tøjet skal vaskes, at stofbleerne ikke er bleer, osv osv - bare sådanne småting som vi kvinder bliver opdateret på ved at læse herinde
Jeg prøvede at sige til ham at det nok var helt normalt, men nu tænker jeg da også over hvordan jeg siger tingene jeg har tænkt over så han ikke går helt ned med flaget :,(

Nå men piger - en god gaveide som viser at jeg er stolt af at han skal være far til mit barn omkring d. 17. Januar <3

Et par biografbilleter til jer begge to som kan bruges til en hyggeaften inden baby kommer.

Ellers en body med "elsker far" eller sådan noget.

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i baby-gutinder

en bog til den kommende far.

Billeder af din gravide mave, lavet lidt specielt på en eller anden måde.

en hagesmæk hvor der står fars prins/ fars prinsesse på.

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i baby-gutinder

Det kunne da være en god ide med en sidste kæresteaften

Kan man købe sådan en body eller lignende i en butik? Synes ikke de har så meget i babysam osv...

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

tinasmor skriver:

Et par biografbilleter til jer begge to som kan bruges til en hyggeaften inden baby kommer.

Ellers en body med "elsker far" eller sådan noget.

Citerede så mig selv istedet for dit indlæg :s

God ide med eb sidste kæresteaften

Er der nogle gode steder hvor man kan købe en sådan body eller lignende? Synes ikke det er noget jeg har set så meget af... Og tør næsten ikke stole på at skulle kunne nå at få noget hjem fra internettet

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

MissTas skriver:

en bog til den kommende far.

Billeder af din gravide mave, lavet lidt specielt på en eller anden måde.

en hagesmæk hvor der står fars prins/ fars prinsesse på.

Gad sq godt at være så kretiv, men tror ikke jeg kan lave sÅdan en fin bog ;(

Jeg synes bare slet ikke at jeg har set så meget af sådan nogle fars dreng ting eller lign... Og tør ikke at skulle bestille noget fra nettet...

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Skønne Jønne skriver:

Gad sq godt at være så kretiv, men tror ikke jeg kan lave sÅdan en fin bog ;(

Jeg synes bare slet ikke at jeg har set så meget af sådan nogle fars dreng ting eller lign... Og tør ikke at skulle bestille noget fra nettet...

tænkte ikke på en hjemmelavet bog.. men en bog fra en boghandel der fx hedder: Til den kommende far, Du skal være far eller lign.

der står en masse gode ting i, blandt andet at han ikke skal være frustreret over de uvisse ting som mor ved ..

en bog der handler om at se hele graviditeten fra mandens synsvinkel og så kunne du ligge et billede med af din mave som bogmærke bare for at være lidt kreativ

Anmeld

20. december 2011

tinasmor

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i baby-gutinder

Det kunne også være "barnets bog". Ved godt det ikke er så meget direkte til faren.

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

MissTas skriver:

tænkte ikke på en hjemmelavet bog.. men en bog fra en boghandel der fx hedder: Til den kommende far, Du skal være far eller lign.

der står en masse gode ting i, blandt andet at han ikke skal være frustreret over de uvisse ting som mor ved ..

en bog der handler om at se hele graviditeten fra mandens synsvinkel og så kunne du ligge et billede med af din mave som bogmærke bare for at være lidt kreativ

Aha

Spørgsmålet er så bare om han ville læse den

Men en bog om hvad han kan lave med sin søn eller sådan kunne være en god ide

Tror lige jeg må en Tur i boghandlen <3

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

tinasmor skriver:

Det kunne også være "barnets bog". Ved godt det ikke er så meget direkte til faren.

Den tanke har også strejfet mig, men tror mest at jeg ville få glæde af den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.