Jeg boede engang sammen med min bedste veninde, som jeg faktisk betragtede lidt som en søster.. Jeg ved godt det ikke helt kan sammenlignes, men situationen var den samme som du står i nu...
Jeg skulle altid rydde op, vaske op, støvsuge og vaske gulv osv. Hun sagde altid hun havde så mange lektier at hun ikke kunne overskue dit og dat, og det endte altid med at jeg skulle ordne alting, jeg prøvede et pargange at lade opvasken stå, til den blev taget, dette resulterede så i at hun mente jeg aldrig lavede noget... Jeg prøvede at snakke med hende om det, men hun fik det på en eller anden måde altid vendt det til at hun var den der altid rydde op osv. Iiih! Det var bare så frustrerende.... Jeg holdte ud i 8 mdr. og det sidste lange stykke tid var det bare helt forfærdeligt at bo sammen. Så jeg valgte at flytte... Så mit råd til dig er nok at du skal finde et andet sted at bo (hvis det er muligt for dig) for ikke at ødelægge dit forhold til din søster... På den måde får hun også en lille opvågning når hun pludselig står med tingene selv..
Misty <3
Anmeld