Konditor uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Hailiesmom11

Bambii skriver:

Det håber jeg da du har ret i

For så er jeg da fri for at skulle til Ringsted, kunne være skønt at kunne blive i Vejle hehe.. Men må jeg da lige finde ud af, for min skyld er det lidt ligemeget, men skønnest hvis jeg kan tage det hele i Vejle

Jeg undersøgte det lige lidt mere.. hvad jeg lige kan læse mig til kan man uddanne sig til konditor i holstebro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Bambii

Hailiesmom11 skriver:

Jeg undersøgte det lige lidt mere.. hvad jeg lige kan læse mig til kan man uddanne sig til konditor i holstebro

Okay

Nu får vi at se hvor man kan tage den henne, jeg har nemlig også selv læst en hel del om det, hvor der står flere steder at man kan tage uddannelsen nogle forskellige steder i landet, men da jeg snakkede med hende fik jeg afvide at man kun kan tage den derovre Men jeg håber da virkelig at du har ret

Anmeld

12. januar 2012

Loa

Bambii skriver:

Heej piger

Er der evt. nogle af jer der skal starte på konditor uddannelsen, grundforløbet i vejle her den 4 januar?

Hejsa.

Må jeg spørge om du har kastet dig ud i uddannelsen uden en læreplads på hånden først, eller har ud fundet dig sådan en?

Anmeld

12. januar 2012

Loa

Simon's moar <3 skriver:

Jeps, det skal jeg !

Hejsa.

Må jeg spørge om du har kastet dig ud i uddannelsen uden en læreplads på hånden først, eller har ud fundet dig sådan en?

Anmeld

12. januar 2012

Simon's moar <3

Loa skriver:

Hejsa.

Jeg har ingen læreplads, hva da?

Anmeld

12. januar 2012

Bambii

Loa skriver:

Hejsa.

Jeg har ingen lærerplads, hva da?

Anmeld

12. januar 2012

Loa

Simon's moar <3 skriver:

Jeg har ingen læreplads, hva da?

Bare nysgerrig da jeg selv gerne vil starte på grundforløbet til april, men ved ikke om jeg "tør" hvis ikke jeg har en lærerplads inden... For hvad hvis man ikke kan finde en? Går uddannelsen så bare i stå?

Anmeld

12. januar 2012

Loa

Bambii skriver:

Jeg har ingen lærerplads, hva da?

Bare nysgerrig da jeg selv gerne vil starte på grundforløbet til april, men ved ikke om jeg "tør" hvis ikke jeg har en lærerplads inden... For hvad hvis man ikke kan finde en? Går uddannelsen så bare i stå?

Anmeld

12. januar 2012

Bambii

Loa skriver:

Hvis du gerne vil være konditor og ikke bager, vil jeg råde dig til at se om du ikke kan finde en lærerplads inden, for så er du sikret en plads på hovedforløbet

Jeg vil meget gerne være konditor, men kan jeg ikke nå at finde en læreplads inden hovedforløbet er jeg nok nød til at tage hovedforløbet som bager istedet for, hvis jeg kan finde læreplads indenfor det

Anmeld

12. januar 2012

Loa

Bambii skriver:

Hvis du gerne vil være konditor og ikke bager, vil jeg råde dig til at se om du ikke kan finde en lærerplads inden, for så er du sikret en plads på hovedforløbet

Jeg vil meget gerne være konditor, men kan jeg ikke nå at finde en læreplads inden hovedforløbet er jeg nok nød til at tage hovedforløbet som bager istedet for, hvis jeg kan finde læreplads indenfor det

Puha, hvor er det øv......

Nåh men har i det mindste en 4 måneder endnu inden uddannelsen starter, så må jeg sgu hoppe fra hvis ikke jeg når at finde en læreplads..... Øv øv..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.