Konditor uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Simon's moar <3

Bambii skriver:

Lækkert, glæder du dig ikke ?

Jeg tror det bliver vildt spændende..

Jo, det gør jeg Hvad med dig?
Du skal vel også starte på den der bare hedder bager, ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Bambii

Simon's moar <3 skriver:

Jo, det gør jeg Hvad med dig?
Du skal vel også starte på den der bare hedder bager, ikke? 

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang

Jeg fik afvide at konditor og bager er samme grundforløb og at det først er på hovedforløbet det bliver delt op i konditor og bager

Så tror det er det samme grundforløb vi skal på

Anmeld

1. januar 2012

Simon's moar <3

Bambii skriver:

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang

Jeg fik afvide at konditor og bager er samme grundforløb og at det først er på hovedforløbet det bliver delt op i konditor og bager

Så tror det er det samme grundforløb vi skal på

Ja, det er nemlig også det jeg har fået afvide
Det kunne godt lyde sådan  

Anmeld

1. januar 2012

Bambii

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det er nemlig også det jeg har fået afvide
Det kunne godt lyde sådan  

Ja

Hvordan har du det så med at skal til ringsted på hovedforløbet? Hvordan klare du det med barn og sådan?

Anmeld

1. januar 2012

Simon's moar <3

Bambii skriver:

Ja

Hvordan har du det så med at skal til ringsted på hovedforløbet? Hvordan klare du det med barn og sådan?

I Ringsted??  
Dét var der ingen på skolen der fortalte mig, da jeg ringede der ned og spurgte ind til det osv..
Det smadrede lige alle mine drømme..
Så det ved jeg sku ikke. Hvad med dig? 

Anmeld

1. januar 2012

Simon's moar <3

Bambii skriver:

Ja

https://www.elevplan.dk/offentlig/default.aspx?sideid=speciale&speciale=911&detail=J&openindex=1

Der står altså her, at man kan tage det andre steder end Ringsted?

Anmeld

1. januar 2012

Hailiesmom11

Bambii skriver:

Ja, det bliver dejligt at komme igang

Men du ved godt at du kun kan tage hovedforløbet i ringsted, ikke?

Det var også det jeg troede i starten men der er 5 steder i DK man kan tage uddannelsen

http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelsereudveud/madtilmennesker/bager_og_konditor.aspx

Anmeld

1. januar 2012

Bambii

Hailiesmom11 skriver:

Det var også det jeg troede i starten men der er 5 steder i DK man kan tage uddannelsen

http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelsereudveud/madtilmennesker/bager_og_konditor.aspx

Ja, man kan tage grundforløbet 5 forskellige steder..

Da jeg ringede til skolen for at melde mig ind, sagde hende jeg snakkede med at man kun kan tage hovedforløbet i Ringsted.. Og jeg går ud fra at en studie vejleder ved hvad hun snakker om

Anmeld

1. januar 2012

Hailiesmom11

Bambii skriver:

Ja, man kan tage grundforløbet 5 forskellige steder..

Da jeg ringede til skolen for at melde mig ind, sagde hende jeg snakkede med at man kun kan tage hovedforløbet i Ringsted.. Og jeg går ud fra at en studie vejleder ved hvad hun snakker om

grundforløbet maad til mennesker kan tages mange forskellige steder og selve konditoruddannelse kan tages 5 steder.. hvis man vil specialicere sig som kagekonditor så kan det kun gøres i ringsted...

Anmeld

1. januar 2012

Bambii

Hailiesmom11 skriver:

grundforløbet maad til mennesker kan tages mange forskellige steder og selve konditoruddannelse kan tages 5 steder.. hvis man vil specialicere sig som kagekonditor så kan det kun gøres i ringsted...

Det håber jeg da du har ret i

For så er jeg da fri for at skulle til Ringsted, kunne være skønt at kunne blive i Vejle hehe.. Men må jeg da lige finde ud af, for min skyld er det lidt ligemeget, men skønnest hvis jeg kan tage det hele i Vejle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.