Nogen der har handlet hos idat.dk før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
MariaE skriver:

købte jo for mere en uge siden og har intet hørt endnu.....så det er da øv. Købte den 10 og nu her den 19 har jeg bare ikke fået andet end en bekræftigelse på mail...så enten er den gået tabt i deres serøst møg system eller også er der udsolgt og de roder rundt i det.

Åh træls også med din erfaring - så ærgerligt!

For man glæder sig jo til at det kommer..

Jeg har ligeledes kun modtaget den ene mail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Chri9000

Jeg har netop afsendt en mail til dem, så må vi se om der kommer et svar!? 

Anmeld

23. december 2011

Quinnie

Chris! skriver:

Jeg har netop afsendt en mail til dem, så må vi se om der kommer et svar!? 

Har du hørt fra dem endnu?

Jeg har idag modtaget min ordre, som de sagde de desværre ikke kunne finde i deres system. Så nu er jeg da spændt på hvornår den nye ordre kommer, som jeg fik besked på at lave.
Må ærligt indrømme det nok er sidste gang jeg køber i deres webshop

Anmeld

23. december 2011

Mille83

Chris! skriver:

Jep overskriften siger det hele..

Købte den 14 dec, noget tøj som jeg skal bruge til en julegave og jeg kan se at der ikke er trukket penge på min konto endnu..

Og da jeg selvf. gerne vil have det inden jul, synes jeg selv at jeg bestilte i ok god tid.

Jeg har desværre bare, ikke hørt noget fra dem, eller jo fik en bekræftigelse på det jeg havde bestilt, i fredags skrev jeg en mail til dem og har ringet til dem 3 gange uden held, hvor telefonen bare bliver ved med at ringe..

Så vil bare lige høre, om jeg er den eneste der har oplevet noget lignende?

Sorry hvis det er indviklet.

På forhånd tak

Jeg handlede da de havde udsalg, bestilte vel for en 10-14 dage siden og har først fået det idag....Så de er ikke de hurtigste, de har heller ikke svaret når jeg har sendt dem en mail 

Anmeld

25. december 2011

Chri9000

Quinnie skriver:

Har du hørt fra dem endnu?

Jeg har idag modtaget min ordre, som de sagde de desværre ikke kunne finde i deres system. Så nu er jeg da spændt på hvornår den nye ordre kommer, som jeg fik besked på at lave.
Må ærligt indrømme det nok er sidste gang jeg køber i deres webshop

Nej, har ikke hørt noget  det fandme for ringe!!

Så nu må man vel bare vente..

Skrev i mailen, at jeg ville have ordren annulleret..

Anmeld

6. januar 2012

Quinnie

Chrisli skriver:

Nej, har ikke hørt noget  det fandme for ringe!!

Så nu må man vel bare vente..

Skrev i mailen, at jeg ville have ordren annulleret..

Kan så lige fortælle at den 23/12 modtog jeg min nye ordre, som jeg dog nægtede at modtage. I dag har de så svaret mig på en mail jeg sendte den 13/12, omkring min første ordre. Hold nu op, prøv lige at snak sammen altså

Anmeld

7. januar 2012

Chri9000

Quinnie skriver:

Kan så lige fortælle at den 23/12 modtog jeg min nye ordre, som jeg dog nægtede at modtage. I dag har de så svaret mig på en mail jeg sendte den 13/12, omkring min første ordre. Hold nu op, prøv lige at snak sammen altså

Åh det var sku da træls.. de er simpelthen oikke værd og handle med..

På trods af, jeg havde sendt dem en mail vedr annullering af min ordre, modtog jeg alligevel pakken.. beholdte godtnok tøjet, men det så ringe altså.. Og har ikke fået svar på den mail endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.