Nogen der har handlet hos idat.dk før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jep overskriften siger det hele..

Købte den 14 dec, noget tøj som jeg skal bruge til en julegave og jeg kan se at der ikke er trukket penge på min konto endnu..

Og da jeg selvf. gerne vil have det inden jul, synes jeg selv at jeg bestilte i ok god tid.

Jeg har desværre bare, ikke hørt noget fra dem, eller jo fik en bekræftigelse på det jeg havde bestilt, i fredags skrev jeg en mail til dem og har ringet til dem 3 gange uden held, hvor telefonen bare bliver ved med at ringe..

Så vil bare lige høre, om jeg er den eneste der har oplevet noget lignende?

Sorry hvis det er indviklet.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Sakris

Denne gang kan jeg se at jeg bestilte den 8. og modtog varerne d. 14. december. Så 6 dage fra betaling til modtagelse. Tror det var nogenlunde det samme sidst jeg bestilte.

Men det kan vel næppe hjælpe?

Det er godt nok træls når det trækker ud. Synes det er meget mærkeligt de ikke svarer dig tilbage!

Anmeld

19. december 2011

Chri9000

Sakris skriver:

Denne gang kan jeg se at jeg bestilte den 8. og modtog varerne d. 14. december. Så 6 dage fra betaling til modtagelse. Tror det var nogenlunde det samme sidst jeg bestilte.

Men det kan vel næppe hjælpe?

Det er godt nok træls når det trækker ud. Synes det er meget mærkeligt de ikke svarer dig tilbage!

Okai, jamen det er jo en fair handel - altså de 6 dage der er gået..

Ja, det er bare rigtig træls og synes også det er underligt de ikke svarer tilbage på min mail, eller ringer tilbage på mine opkald..

Anmeld

19. december 2011

Quinnie

Chris! skriver:

Jep overskriften siger det hele..

Købte den 14 dec, noget tøj som jeg skal bruge til en julegave og jeg kan se at der ikke er trukket penge på min konto endnu..

Og da jeg selvf. gerne vil have det inden jul, synes jeg selv at jeg bestilte i ok god tid.

Jeg har desværre bare, ikke hørt noget fra dem, eller jo fik en bekræftigelse på det jeg havde bestilt, i fredags skrev jeg en mail til dem og har ringet til dem 3 gange uden held, hvor telefonen bare bliver ved med at ringe..

Så vil bare lige høre, om jeg er den eneste der har oplevet noget lignende?

Sorry hvis det er indviklet.

På forhånd tak

Halløj

Jeg bestilte nogle ting den 11/12 og hørte heller intet og pengene blev heller ikke trukket. Jeg ringede og mailede uden held, nogle dage efter fik jeg så mail tilbage om at de desværre ikke kunne se min ordre i deres system. Så jeg måtte starte forfra, ærgeligt at halvdelen af de ting jeg ville have så var udsolg så måske det kan være det samme der er sket med din ordre...

Anmeld

19. december 2011

Chri9000

Quinnie skriver:

Halløj

Jeg bestilte nogle ting den 11/12 og hørte heller intet og pengene blev heller ikke trukket. Jeg ringede og mailede uden held, nogle dage efter fik jeg så mail tilbage om at de desværre ikke kunne se min ordre i deres system. Så jeg måtte starte forfra, ærgeligt at halvdelen af de ting jeg ville have så var udsolg så måske det kan være det samme der er sket med din ordre...

Okai, det lyder bare rigtig træls..

Og ja det jo træls når tingene er på udsalg..

Det bare træls altså..! ork!

Anmeld

19. december 2011

klmf

Ja - og gør det aldrig mere! Mage til uprofessionelt netfirma skal man da lede længe efter Bestilte tøj, fik det forkerte og kun halvdelen af forsendelsen. Total tavshed i flere uger indtil jeg fik en fornærmet mail om at de altså havde haft ferie....

Så dem er jeg færdig med....

Men håber du får dine ting!

Anmeld

19. december 2011

Chri9000

lotchen skriver:

Ja - og gør det aldrig mere! Mage til uprofessionelt netfirma skal man da lede længe efter Bestilte tøj, fik det forkerte og kun halvdelen af forsendelsen. Total tavshed i flere uger indtil jeg fik en fornærmet mail om at de altså havde haft ferie....

Så dem er jeg færdig med....

Men håber du får dine ting!

Ej ej, det er da bare totalt for ringe..

De "burde" jo være professionelle..

Åh, nu har jeg godt nok lyst til at annullere bestillingen, men det kan jeg vel ikke hvis jeg ikke kan få fat i dem!??! 

Anmeld

19. december 2011

klmf

Chris! skriver:

Ej ej, det er da bare totalt for ringe..

De "burde" jo være professionelle..

Åh, nu har jeg godt nok lyst til at annullere bestillingen, men det kan jeg vel ikke hvis jeg ikke kan få fat i dem!??! 

Er vild med tøjet og det er rigtig god kvalitet, men købe det over nettet ved dem gør jeg ikke mere, det er simpelthen for usikkert. Synes du skal maile dem med en annullering  - og skrive hvor mange gange du har forsøgt at få fat i dem. 

Anmeld

19. december 2011

Muffinmus

købte jo for mere en uge siden og har intet hørt endnu.....så det er da øv. Købte den 10 og nu her den 19 har jeg bare ikke fået andet end en bekræftigelse på mail...så enten er den gået tabt i deres serøst møg system eller også er der udsolgt og de roder rundt i det.

Anmeld

19. december 2011

Chri9000

lotchen skriver:

Er vild med tøjet og det er rigtig god kvalitet, men købe det over nettet ved dem gør jeg ikke mere, det er simpelthen for usikkert. Synes du skal maile dem med en annullering  - og skrive hvor mange gange du har forsøgt at få fat i dem. 

Ja, det er jo super lækkert tøj, plejer også og købe i butik og ja, det bare så øv..

JA, der er næsten ikke andet og gøre, at sende dem en mail, for skulle jo bruge det til juleaften.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.