Lys/mørk sirup i brunkager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.090 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. december 2011

grøn · ært

Jeg sidder med tre forskellige opskrifter på brunkager. I de to af dem står der jeg skal bruge mørk sirup og i den sidste står der bare sirup. Jeg har udset mig den sidste opskrift. Jeg har lys sirup i skabet, men hvad er bedst at bruge til brunkager?? Kigger jeg på google, finder jeg opskrifter med både det ene og det andet. HVAD er forskellen - og hvad bruger I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tror sidst jeg bagte brunkager at jeg brugte lys sirup. Jeg aner dog ikke hvad forskellen er. Måske bliver brunkagerne mørkere i farven er MØRK sirup?

Anmeld

19. december 2011

grøn · ært

rikkeregnbue skriver:

Jeg tror sidst jeg bagte brunkager at jeg brugte lys sirup. Jeg aner dog ikke hvad forskellen er. Måske bliver brunkagerne mørkere i farven er MØRK sirup?

Hehe, jeg har tænkt nøjagtig det samme som dig! Om det bare er spørgsmål om en farveforskel? For hvis, så synes jeg det er dumt at jeg køber mørk sirup, når jeg har to hele flasker lys sirup i skabet :-P

Og hvis dine brunkager med lys sirup sidste år smagte godt, jamen, så tror jeg bare jeg hopper på den lyse sirup! :-)

Anmeld

19. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

grøn · ært skriver:

Hehe, jeg har tænkt nøjagtig det samme som dig! Om det bare er spørgsmål om en farveforskel? For hvis, så synes jeg det er dumt at jeg køber mørk sirup, når jeg har to hele flasker lys sirup i skabet :-P

Og hvis dine brunkager med lys sirup sidste år smagte godt, jamen, så tror jeg bare jeg hopper på den lyse sirup! :-)

Hehe.. Jeg bagte dem i år  Men de smagte helt udemærket!

Anmeld

19. december 2011

grøn · ært

rikkeregnbue skriver:

Hehe.. Jeg bagte dem i år  Men de smagte helt udemærket!

åh, sorry. Havde fået ind at du skrev "...sidste år jeg bagte....." Men great!  Så tror jeg sørme jeg vil gå i krig med det samme! Taktak! 

Anmeld

19. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

grøn · ært skriver:

åh, sorry. Havde fået ind at du skrev "...sidste år jeg bagte....." Men great!  Så tror jeg sørme jeg vil gå i krig med det samme! Taktak! 

Held og lykke! Så vil jeg gå ud og gå i krig med de chokolade cookies der skal bages! Mhhhh

Anmeld

19. december 2011

grøn · ært

rikkeregnbue skriver:

Held og lykke! Så vil jeg gå ud og gå i krig med de chokolade cookies der skal bages! Mhhhh

Uhm, dét lyder godt nok lækkert!   Jul er jo fantastisk med alt det man kan få lov at bage! Hehe - jeg har mindst 6 julesmåkager på programmet. Og nu fik jeg jo helt lyst til også at lave chokoladecookies. Slemme dig! 

Anmeld

19. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

grøn · ært skriver:

Uhm, dét lyder godt nok lækkert!   Jul er jo fantastisk med alt det man kan få lov at bage! Hehe - jeg har mindst 6 julesmåkager på programmet. Og nu fik jeg jo helt lyst til også at lave chokoladecookies. Slemme dig! 

Haha! Og den opskrift jeg har på dem er bare SUPER LÆKRE! Vil du have den?

Jeg elsker julen! Og jeg elsker at bage

Anmeld

19. december 2011

grøn · ært

rikkeregnbue skriver:

Haha! Og den opskrift jeg har på dem er bare SUPER LÆKRE! Vil du have den?

Jeg elsker julen! Og jeg elsker at bage

Jamen, det er jeg jo NØDT TIL nu!!!  Haha 

Jeg er også helt tosset med at bage - og tosset med julen  Fantastisk med alt det man kan bage her i juletiden! Og kom så med den opskrift 

Anmeld

19. december 2011

twinboys

send lige en smagsprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.